Bizarre transformatie-pics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bizarre transformatie-pics

Ik zat wat te struinen op het net en kwam op het forum van anabolic minds het volgende topic tegen:

My Transform Pics

dit is echt één van de meest bizarre transformaties die ik ooit heb gezien! Zeker de moeite waard om even aan te klikken. Inspirerend!

Dat is echt ziek staat er nou een reactie onderaan dat die before pics 2,5 jaar geleden waren gemaakt?
    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

zalige transformatie.

Snap wel niet goed hoe al dat vel nog zo is kunnen bijtrekken??
      Dat geeft me wel weer hoop dat mijn vel ook nog zal bijtrekken want soms begin ik daar wat aan te twijfelen.

Comment

dat werkt inspirerend!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Klasse.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Geweldig!!!!!

Ik zeg altijd waar een wil is, is een weg. Maar ik geloof er ook echt in, zeker als je deze transformatie ziet!!!

Zoals hij zelf zo mooi zegt ' als ik het kan, kan iedereen het"!

Inspirerend!
            Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
              zalige transformatie.

Snap wel niet goed hoe al dat vel nog zo is kunnen bijtrekken??
              Dat geeft me wel weer hoop dat mijn vel ook nog zal bijtrekken want soms begin ik daar wat aan te twijfelen.
              Maak je er nu nog niet te druk om. Ze zeggen dat als je bent afgevallen en op gewicht blijft dat het tot 3 jaar kan duren voordat je huid bij is getrokken. Alles wat dan niet is bijgetrokken, moet je anders zien op te lossen.

En smeer je huid goed in, en blijven doen!

Toen ik wilde gaan afvallen is bij aangeraden om cla te gaan slikken, om je huid elastisch te houden, zodat het mooi mee terug gaat. Ik ben toendertijd een maand gestopt en ik zag duidelijk verschil aan mijn huid. Dus ben ik ze snel weer gaan slikken

Comment

ja ik ben nog relatief jong (22) en ben 'slechts' 24kg kwijt. Dus in principe zou het moeten bijtrekken, ben toch langzaamaan afgevallen en niet in 1 keer veel eraf.

Maar vorige keer was vlak na mn dieet mn vel al bijgetrokken en nu merk ik niet echt verschil

Als ik gewoon rechtsta is alles mooi strak (zoals op avatar) maar als ik ga zitten is het een ander verhaal

Comment

Als je bezig bent met afvallen eis je veel van je lichaam. Gun het ook de tijd om zich in dat opzicht te herstellen. Het is goed dat je langzaam bent afgevallen. We willen altijd veel, maar dingen kosten nu eenmaal tijd. Of dat nu gaat om afvallen, spieren opbouwen of dat je huid bijtrekt. Geduld is soms een mooi woord ervoor.

Volgens mij ook pics van je gezien toen je zat, komt wel goed.

Comment

wow.. echt superveel respect!
                    zoals hij er nu uitziet is mijn doel, hopelijk kan ik dat ooit ook bereiken
                    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                      Ik zat wat te struinen op het net en kwam op het forum van anabolic minds het volgende topic tegen:

My Transform Pics

dit is echt één van de meest bizarre transformaties die ik ooit heb gezien! Zeker de moeite waard om even aan te klikken. Inspirerend!
                      idd top
                      Chaka Chaka Boy

Comment

zei iemand daar nou anabolen steroïden?

wel een ONGELOOVELIJKE transformatie!!!
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

leo1988

SNAP JE ZIN NIET

zou iemand daar nou as

het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat ik het niet snap

EDIT

sorry verkeerd gelezen
                          Last edited by bodybuildr1990; 18-03-2008, 18:54.
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

hehe ik bedoelde natuurlijk dat hij wel hoogstwaarschijnlijk aan de as heeft gezeten. En dat een beetje subtiel te zeggen
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

dit is echt amazing ...

wel jammer van de anabolen en shit, zou ik zelf niet willen....

maar uiteindelijk ziet het er wel super uit, echt mooi om te zien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X