zwaar beroep en trainen? steigerbouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zwaar beroep en trainen? steigerbouw

hallo iedereen ik trainde vaak 4 keer per week maar zit nu
    sinds een maand in de steigerbouw en het is echt zwaar werk,
    ik train nu maar 2 keer per week, zou ik nu juist sneller moeten groeien
    in verband met het zware werk? of juist langzamer omdat ik nu veel minder train?, ik eet nu ook veel meer, zeker 14 sneetjes brood op me werk, altyd met kipfilet, pindakaas, kalkoenfilet, tonijn.

kzou binnenkort wel weer 4x per week kunnen trainen als ik het werk wat meer gewend ben, maar krijgen mijn spieren dan wel genoeg rust? ik sjouw
    namelijk heel de dag door steigerpijpen, vaak 30 kilo op je schouder, of doorsteken heel de dag door, dat is dan vaak 5-15 kilo per keer dat je iets doorsteekt, krijgt mijn lichaam nu wel de kans om te herstellen na mijn krachttraining de avond ervoor?

groetjes, jeffrey

Nee. Ik weet wat je bedoeld. Ik heb ook zwaar werk. Ik moet mijn training daar aan aanpassen of ik groei niks. Sterker nog...ik kan er massa door verliezen. Je zult meer moeten eten en je training een tandje terug moeten draaien. Gooi de cardio er ook maar uit (tenzij je zichtbaar vetter wordt) anders hou je te weinig kcal over voor groei.

Mijn schema is als volgt:

Ma: Rug, onderrug en schouders
    Di: Armen en buik
    Wo: Rust
    Do: Borst, armen, buik
    vr: Benen, onderrug
    za/zo: rust

Al mijn trainingen duren een uur. Da's genoeg. Zorg wel dat je hard en intensief traint! Neem na dat uur vloeibare amino's of een wheyshake en drink er een grote sportdrank bij. Eet na een uur een complete maaltijd met voldoende eiwitten en goede vetten/koolhydraten.

Zorg verder dat je je kcal behoefte uitrekent met de voedingscalculator die hier als sticky gegeven is. Maak naar aanleiding daarvan een goed voedingschema. Vul aan met de juiste supplementen: Whey, Omega3, multivitamines en (later) creatine.

Ga daarna ook niet teveel intensieve hobbies beoefenen. Lees liever een boek of zo of kijk wat tv (internetten kan ook). Slaap minimaal 8 uur per nacht.
    Succes.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

ik doe ook zwaar werk, maar voel 3x anderhalf uur per week trainen niet als een belemmering op mijn spiergroei oftewel ik heb daar nog nooit rekening mee gehouden, mischien scheelt het ook van de een op andere persoon.
      BP 95/ SQ 125/ DL 130

Comment

ik ken ook t probleem...ik probeer mijn trainingen zoveel mogelijk rond t weekend te plannen (rust) ik train ma wo en za..

Mijn fout was ook dat ik teveel en lang trainde na een zware dag werken,,ik was eigenlijk bekaf..maar ging toch trainen...en dat schoot niet echt op.

Comment

bedankt voor jullie reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X