training van de armen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• training van de armen

hallo kben harald en ben sinds kort aan et trainen en ben nog niet echt bekent met het fenomeen trainen om et zo maar te zeggen.

k zou graag wat dikkere armen willen hebben en ben dez edan ook wel redelijk aan et het trainen voor zover dat kan ik train thuis met dumbells en voor de res tja old skool opdrukken etc.

De (domme) vraag:
    nou is mijn vraag ik heb totaal geen vet op/om mijn armen en is het nu niet zo dat als ik mijn armen ga traine ik mijn spieren verbrand omdat daar geen brandstof ( vet) zit of ontrekt het lichaam dan de benodigde brandstoffen elders uit het lichaam? vaak heb ik wel dat als ik mn armen aan et trainen ben et na et tijdje gaat branden

wie helpt mij hiermee.? tis misschien niet de slimste vraag maar kzou er toch graag antwoord op willlen

verdere tips hoe ik mijn armen ( boven en onder) goed kan trainen met snel zich baar resultaat zijn welkom!

grtz harald

eum

Originally posted by harald View Post
    hallo kben harald en ben sinds kort aan et trainen en ben nog niet echt bekent met het fenomeen trainen om et zo maar te zeggen.

k zou graag wat dikkere armen willen hebben en ben dez edan ook wel redelijk aan et het trainen voor zover dat kan ik train thuis met dumbells en voor de res tja old skool opdrukken etc.

De (domme) vraag:
    nou is mijn vraag ik heb totaal geen vet op/om mijn armen en is het nu niet zo dat als ik mijn armen ga traine ik mijn spieren verbrand omdat daar geen brandstof ( vet) zit of ontrekt het lichaam dan de benodigde brandstoffen elders uit het lichaam? vaak heb ik wel dat als ik mn armen aan et trainen ben et na et tijdje gaat branden

wie helpt mij hiermee.? tis misschien niet de slimste vraag maar kzou er toch graag antwoord op willlen

verdere tips hoe ik mijn armen ( boven en onder) goed kan trainen met snel zich baar resultaat zijn welkom!

grtz harald

harald jongen, eten ,eten, en ,nog eens eten.
    en weinig herhalingen doen met je training.
    3 keer in de week trainen meer niet .

Comment

aja et punt is wel kheb wel reserves/brandstoffen op me buik en me rug maar me benen en me armen totaal niet en als ik veel ga eten kom ik overal aan behalve om me armen en vind dat opzich wel klote me onderarmen zijn echt dun en heb geen flauw id hoe i kdie kan trainen biceps en tricpes wet ik ondertussen wel maar gaat me niet snel genoeg en ja kweet dat rust belangrijk is maar mn dumpells gaan ook maar tot 14 kg :P dus ben echt amateuristisch aan ettrainen maar dat komt door et feit dat ik nu opstage zit en weinig financiele middelen heb na mn stage ben k wel van plan om wat toegewijder te gaan trainen door middel van betere proteine en middelen te gaan nuttigen en ook te gaan trainen met wat profesioneler materiaal!

dus das de enige oplossing>?? gain weight en dan weer af trainen>? et vet op me buik valt wel aardig mee opzich en dat ben i kook zo kwijt maar et vet om me middel ( neuk teugels) blijven wel degelijk zitten en op welke manier kan ik dit weg trainen>? door middel van buik spier oefeningen? fietsen?

grtz harald

Comment

Je hoeft nergens bang voor te zijn. Vet verbranden gaat over je hele lichaam, niet plaatselijk. Wil je vet verliezen moet je gaan cutten en/of aan de cardio. Verwacht dan wel niet echt gains te maken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

IK raad ook aan om met hoge intensiteit te trainen.
          Als je met dumbells traint kan je , als je niet meer kunt met 1 arm; met de andere meehelpen in de positieve beweging. Zo kun je in de negatieve beweging met de arm alleen terug laten neerkomen.
          Dat helpt voor mij toch het beste

Comment

schrijf je in bij een fitness school
            Chaka Chaka Boy

Comment

zoals hij zei: hij is voor een aantal maanden op stage..waste of money i would say..

Zou eerst zorgen dat je wat kilo's bijkomt..over 'vet' hoef jij je de komende maanden niet druk te maken als ik je foto mag geloven..

Verder kun je je onderarmen trainen door een stok te nemen, er een touw aan vast te binden met aan het eind van dat touw iets van gewicht. (Pak om te beginnen iets wat een kilootje of twee weegt .Kwestie van uitproberen). Het touw rol je zo snel als je kunt op rond de stok met gestrékte armen en vervolgens rol je het weer af. Het gewicht aan het eind zorgt voor de tegendruk. 5 keer op en afrollen, even rusten en zo drie keer.
              De eerste keer op een dag doen wanneer je de volgende dag niet hoeft te werken
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

!!!

ja inschrijven voor een sport school is dus voor mij nie mogelijk zoals eerder aangegeven. wel ga ik dit doen als ik weer terug thuis ben. dan ga i kook mee trainen met iemand die al een tijdje mee traint een jaartje of 5 en ook ckr ver gevorderd is in he trainen. hij gaat me dan helpen met voedings schema en me oefeningen leren en alles wat er te leren valt over trainen.

aja das opzich wel een idee ja thx voor de tips. aja me vet is al toegenomen die foto is van vorige maand! ik probeer egt goed veel te eten eet me ziek aan ei, vlees , brood, nuttig sinds kort ook proteine. volgende week beschik ik pas over creatine ( van me broer die traint niet meer die labzwans ahh) maarja komt voor mij mooi uit hoef ik et eerst niet te kopen.

goed kga wat van die tips uit proberen!!!

thx

Comment

ik zou nog wel ff een half jaartje/jaartje wachten met die creatine.

verder het advies dat je je niet druk moet maken over vet, impliceert dat je net zo goed ALLES kan eten wat je tegenkomt, omdat het nu nog niet erg zou zijn om vet te krijgen. Hier sta ik niet helemaal achter. Ik vind dat je hoe mager je ook bent, meteen een goed dieet moet aanmeten en niet bijvoorbeeld 1000 kcal boven behoefte kan zitten "omdat je toch nog mager bent". Dit ben je dan nog wel, maar dat zal niet voor lang zijn met enorme hoeveelheden voedsel en dat vet moet je er ook weer aftrainen.

Zorg gewoon dat verreweg het overgrote deel massa wat je gaint spier is, en niet vet of bijvoorbeeld 50/50 (ik weet niet wat goeie verhoudingen vet/spier zijn. Dit zal waarschijnlijk ook afhangen van wat vor type basisverbranding je hebt neem ik aan. Bij mij was het laatste keer dat ik mat 70% spier/ 30% vet en dit lijkt mij al redelijk veel te overhellen naar de verkeerde kant).
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Wat ik heb gedaan is een ijzeren buis tussen mijn muren gezet. Hierbij kan je jezelf goed optrekken en train je als ik me niet vergis je biceps/triceps, buik, borst, rug en schouders. Misschien ook wat voor jou

Comment

Ik denk dat hij nou inmiddels wel weet hoe je armen moet trainen....is meer dan een jaar geleden dit topic!!
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

En TS is sinds 23 mei 2008 niet meer online geweest... beetje opletten graag
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X