Teveel vel?? Of toch vet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erikv View Post
    Staat op 6 day tabata-log van mij. Uitleg aldaar Ik neem drie verschillende oefeningen, beetje random, maar wel zo dat ik alle verschillende buikspieren aanpak.
    Dus legraises voor de onderste, crunches voor de bovenste en sidebends (met gewicht) voor de zijkant.
    Doe het goed en je zult weten/voƩlen wat je gedaan hebt
    Pfff dat is wel superzwaar zeg! Heb nu vaak de volgende dag al een pap lijf voor me gevoel haha. Maakt het qua resultaat nog veel verschil zoiets dan? Want uuhm eerlijk gezegd denk ik dat het nu nog een beetje te hoog gegrepen is..

Ot: Denk dat dit trouwens duidelijker is wat ik bedoel. Heb alleen op maandag een camera haha. Al is het een heel gekut om je in zulke hoeken te wringen dat het op de foto komt haha
    http://i28.tinypic.com/im08ec.jpg
    http://i32.tinypic.com/23uomyo.jpg

Comment

Pfft als ik aan me onderkin trek zit het ook op knieen. Als je er af blijft ziet niemand het. Trekt vanzelf wel strakker

Comment

wow je lijkt mr fantastic van the fantastic four wel

tjee, toch niks mis mee. komt wel strakker denk met de jaren, lijkt me iig geen teveel vet hoor. ziet er verder puik uit

greetz

Comment

Dat hoor ik wel vaker de laatste tijd. Dan laat ik me broek zakken en staan ze versteld hoe flexibel me buik wel niet is

Comment

Patricia

Bijna iedereen heeft dat wel. Gewoon doorgaan met trainen, misschien dat het dan wat minder wordt. Wat jij daar op de foto laat zien is heel normaal, alleen is het bij de ene iets meer dan bij de ander.

Zoals ik al eerder in een van mijn eerdere post heb gemeld is visolie een goede optie mocht je er toch zo erg mee zitten.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Pfff dat is wel superzwaar zeg! Heb nu vaak de volgende dag al een pap lijf voor me gevoel haha. Maakt het qua resultaat nog veel verschil zoiets dan? Want uuhm eerlijk gezegd denk ik dat het nu nog een beetje te hoog gegrepen is..
              Je kunt gewoon rustig beginnen met Ć©Ć©n van de oefeningen tabata, de week erop twee oefeningen en de week daarop alle drie. Ik ga die oefeningen er in mijn nieuwe trainingsschema wel bijhouden iig. Resultaat op de lange termijn weet ik zo niet, maar feit is wel dat je je spieren een enorme prikkel geeft
              Wel zorgen voor genoeg eiwitten na zo'n training.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sja.. als je echt strakker wilt dan denk ik dat je de boel met een operatie moet regelen maar ik betwijfel of er een chirurg is die eraan begint.

Ik heb dagelijks mensen in mijn handen, en voer daar onder andere huidtechnieken op uit, en geloof me, je hebt geen veloverschot, je hebt een soepele huid, wat een teken van ontspanning kan zijn, of genetisch bepaald.

Ik zie er niets bijzonders aan in ieder geval. Prima figuurtje.
                Last edited by sis; 07-04-2008, 18:21.
                Life's what you make it!

Comment

Volgens mij kunnen ook mensen die niet heel veel vet hebben verloren zoveel huid vastpakken. Is niks mis mee, zolang het niet hangt zou ik me geen zorgen maken.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X