vol = vol ?!?! doorgaan ja of nee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vol = vol ?!?! doorgaan ja of nee?

yoo kben nu tijdje me armen aan et trainen met dumbels.

ik doe op advies van nex 4 *12 /* 10 /* 8 / *6 dit werkt prima.
    voel der een lekkere pomp bij ene keer sneller als de andere.

soms staat er zo veel druk op me armen dat ik me afvraag of et wel gezond is. wanneer me armen vol zijn moet ik dan stoppen >? of doorgaan.

de ene keer heb ik pas de 4*10 afgerond andere keer volledig uit.

maarja wat moet ik doen?!?!?!?!

Zolang je nog kracht heb doorpompen. Als het echt vol is kan je niks meer doen.

Comment

aja okay want soms voelt et egt of et op knappen staat dan kan ik nog wel door gaan maar ja voelt niet gezond. voelt wel stoer helemaal strakzo haha.

en soms krijg ik ineens knal rooie huid als ik ff kei hard ga. waar ligt dit aan>? dan voel ik zon klein steekje en BAM rooie huid op me arm
      ??

Comment

Geen idee ik heb nooit een pomp behalve in me polsen tijdens het deadliften :P

Comment

aja daaar doek (nog) niet aan.

k ben nu voornamelijk me boven armen aan et trainen en ervaar al een aardige pomp dan. dusjah kdenk ff wat vragen stellen. moet niks van binne knappen ofzo weetje haha ben nog niet zo heel ervaren dus doe et liever in 1 keer goed

wel is et zo dat et en hevige maar kort durende pomp is zegt dit iets of helemaal niet>?

Comment

luister naar je lichaam. en dan is vol idd vol

Comment

Harald

Oefeningen langzaam uitvoeren... zo krijg je meer kracht en meer massa tegelijk. Dat is bij mij in ieder geval wel zo... maar dat wist je al.

Als je echt niet meer kan moet je even een break houden. En het is zeker geen slecht teken als de spieren een beetje rood worden... dan brand het gewoon lekker. Bij mij is precies hetzelfde en check de resultaten zelf maar.

Comment

thx homies ik weet genoeg!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X