Muzieksterren en aas

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muzieksterren en aas

Als je tegenwoordig kijkt naar de meeste videoclips. Zie je altijd wel mannen met weinig bf, aardig goed gespierd, etc. Hoeveel ervan zouden gebruiken?? Ik denk zelf soms dat ze misschien wel meoten gebruiken van platenmaatschappij, want hoeveel rappers zie je nou zonder zn spieren te showen.

wat denken jullie?
    I live to end the game

Waarom doet dit me spontaan denken aan de clip van Underdog project - Summer jam? Voor wie hem nog niet gezien heeft: allemaal schoon madammen in bikini en zwetende negers die op venice beach LA met blote bezwete borst pull ups doen...

Ergens wel goed. Televisie geeft ergens een beeld van de maatschappij, stelt een voorbeeld. Als je dit combineert met een realistische kijk op wat mogelijk is geven deze clips me alleen maar motivatie (wie gaat er volgend jaar mee naar Venice beach ? )

Greetz
    -Feel free... Or die trying-
    -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

haha als ik geneog geld zou hebben... En die clip is cker 1tje die mij inspireerde tot deze topic
      net asl 50 cent en al die anderen
      I live to end the game

Comment

Het zou me niet verwonderen dat actuers, zangers laat ons zeggen de "jet-set", verplicht wordt door managers en film- en muziekmaatschappij worden aangezet tot gebruik.

Het gaat hier dan immers ook over miljoenen inkomsten, meesten onder hen zijn volledig opgefokt en praat dan niet over AS-gebruik.

Bij sommige levensstijlen moeten ze zich aanpassen om dit te kunnen volhouden.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Zo een lijf hebben, en er dan nog eens zoveel geld mee verdienen? Ideaal lijkt me.

Een beroep s nog altijd iets waar je zelf voor kiest. Elk beroep heeft voordelen en nadelen. Als ze vnden dat ze klagen hebben, laat ze dan maar aan de band gaan staan. Eens kijken hoe snel ze terug krabbelen.

Comment

Als je voorbeeld kijkt naar Edward Norton in "american history x" en daarna in fight club is hij terug een mager mannetje . Ik vind het onvoorstelbaar dat ze zo kunnen verschillen van lichaamsbouw in diverse films.
            Wat zouden die mannen allemaal pakken?

Comment

Je mag ook niet vergeten dat het nu perfect mogelijk is door middel van plastische chirurgie een uitzicht te krijgen van een gespierd lichaam (benen, armen, borst en zelfs buik) dit kan nu is natuurlijk niet betaalbaar voor gewone mensen.
              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Peter André had toch ook een siliconen wasbordje?

Comment

Zo gespierd was Norton in American History ook weer niet he, was gewoon mooi gefilmd vlak nadat hij die neger zijn tanden eruit had gestampt. Ook met dramatische muziek, goede belichting, camerhoek lichtjes schuin.

Neem dan bijvoorbeeld Stallone. Die is voor Copland iets op de 40 kilo aangekomen en voor zijn volgende productie was die er al terug af. Om de een of andere reden mocht Copland niet met kussentjes onder de kleren.

Comment

Huub Stapel voor de film flodder, ik verdenk Gerard Joling ook van snoepen.

Comment

en Andre Hazes zou die ... of zou die gewoon vet zijn.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (moody @ Aug. 04 2003,22:31)]en Andre Hazes zou die ... of zou die gewoon vet zijn.
                        Andre zit nog steeds in zijn bulkfase
                        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

ennuh... dan lopen ze overal as af te kraken enzo, maar op tv en de idolen zijn allemaal tot hun oren gevuld!
                          dat ze in sommige films ineens weer mager zijn is gewoon omdat ze lui zijn te blijven dieten en sporten om dat lichaam te houden. ze doen wel wat, maar niet genoeg om dat te houden. dus volgende film weer strenge dieetist erbij en personal trainer en snachts aan het infuus. reken maar dat ze de beste spullen in huis hebben.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bruce @ Aug. 06 2003,21:01)]ennuh... dan lopen ze overal as af te kraken enzo, maar op tv en de idolen zijn allemaal tot hun oren gevuld!
                            dat ze in sommige films ineens weer mager zijn is gewoon omdat ze lui zijn te blijven dieten en sporten om dat lichaam te houden. ze doen wel wat, maar niet genoeg om dat te houden. dus volgende film weer strenge dieetist erbij en personal trainer en snachts aan het infuus. reken maar dat ze de beste spullen in huis hebben.
                            With money you buy everything.....

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Axor B. @ Aug. 05 2003,11:07)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (moody @ Aug. 04 2003,22:31)]en Andre Hazes zou die ... of zou die gewoon vet zijn.
                              Andre zit nog steeds in zijn bulkfase    
                              Yep en die staat niet achter jouw theorie

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X