Scheve buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scheve buikspieren

Heey luitjes,

hebben jullie daar ook last van want ik heb links 3blokjes (klein beetje) en rechts 2 en ze staan harstikke scheef :S
    is dit genetisch of wat?
    en wat kan ik eraan doen om het normaler te krijgen dat ik rechts ook 3 krijg

bij mijn armen heb ik dat rechts veel gespierder is en andere spieropbouw lijkt het wel...
    dit probeer ik gewoon met 1 kilo aan de andere meer te doen dat ik die zwaarder train
    dit kan komen door dat ik veel tennis.

ps. wist niet precies waar ik deze vraag moest stellen dus deed ik het maar hier.
    hoop dat iemand info voor me heeft en bedankt
    Calisthenics / Street workout

Algemeen lijkt me beter, heb hem even verplaatst. Is gewoon genetisch bepaald, kun je geen barst aan doen.
    Dat je rechts wat groter bent dan links zal waarschijnlijk komen omdat je rechts bent, en daardoor gebruik je rechts veel meer en vaker. Tennis zal daar ook een rol in spelen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Genetisch bepaald, maar helemaal symetrisch zijn is toch ook niet mooi

- gaat niet helemaal op general ik ben recht handig maar de hele linker kant vant lichaam is iets groter, rechtkant wel iets sterker, maar zou je weer kunnen vanaf lijden dat links iets vetter is dan recht :P

Comment

Zijn altijd uitzonderingen posseltje.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je buik is helaas genetisch bepaald. voor de rest gewoon redelijk wat dumbell oefeningen in je schema houden en dan trekt het vanzelf wel wat bij naarmate je groter wordt.

Comment

Originally posted by el oso View Post
            Je buik is helaas genetisch bepaald. voor de rest gewoon redelijk wat dumbell oefeningen in je schema houden en dan trekt het vanzelf wel wat bij naarmate je groter wordt.
            zie je dat plaatje hier links..? Dat bijtrekken lijkt me sterk..
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
              zie je dat plaatje hier links..? Dat bijtrekken lijkt me sterk..

Doe maar eens een paar weken alleen maar dumbell oefeningen voor je UB heeft voor mij zeker geholpen om de armen en borst gelijk te trekken. Voor je buik werkt het inderdaad niet.

Comment

en die buikspieren,daar ging het om..
                Last edited by erikv; 02-05-2008, 00:00.
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                  en die buikspieren,daar ging het om..

Ik doelde op TS zijn verschil in gespierdheid van zijn armen

Comment

ok dan zal ik er mee moeten leven...
                    het is niet om iets voor te schamen vind ik maar wou gewoon ffies weten want ja het is best scheef.
                    dan kan ik het tegen mijn vriendin vertellen dat ik er nix aan kan doen en dat meerdere er last van hebben :P
                    en mijn linker arm dan maar ffies goed trainen dat het weer gelijk staat :P
                    bedankt voor de snelle reacties
                    ik duik mijn bed in want ben kapot
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      ok dan zal ik er mee moeten leven...
                      het is niet om iets voor te schamen vind ik maar wou gewoon ffies weten want ja het is best scheef.
                      dan kan ik het tegen mijn vriendin vertellen dat ik er nix aan kan doen en dat meerdere er last van hebben :P
                      en mijn linker arm dan maar ffies goed trainen dat het weer gelijk staat :P
                      bedankt voor de snelle reacties
                      ik duik mijn bed in want ben kapot
                      Zit je vriendin er over te klagen dan? En ja ik zou gewoon lekker met de losse gewichten blijven trainen om het rechter te trekken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X