Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hallo, ik zou deze discussie graag weer even nieuw leven geven, met het volgende: ik heb zelf een riem van de Perry sport, maar dat is niet veel meer dan een leuk begin. één met klittenband, heb er veel mee leren trainen en heb er best wel wat mee getild, maar ik zou het iets beter willen zonder de hoofdprijs te betalen.
train ik op mijn werk, wat niet vaak voorkomt, dan pak ik een zware riem. maar als ik bij de Fat for Free bezig ben (als de gewichten niet op zijn, klote schuur, maar crisis..), dan loop ik dus met mn perrietje rond, waar ik niet genoeg steun meer aan heb.
dat is het geen dat je onderrug beschermt als je zwaar squat enzo.
Klopt niet. Een riem zorgt er voor dat jij je buikspieren beter kan gebruiken waardoor je meer kracht kan leveren. Zoek maar eens op intra abdominal pressure
Klopt niet. Een riem zorgt er voor dat jij je buikspieren beter kan gebruiken waardoor je meer kracht kan leveren. Zoek maar eens op intra abdominal pressure
Dat ook, maar ik merk zelf dat ik veel minder last krijg van me onderrug erdoor. Vooral als ik deadlift merk ik een groot verschil. Erg handig die belt voor bepaalde oefeningen, maar ga er aub niet als veel gasten elke training en dan nog eens de gehele training mee rond lopen. bvd
Dat ook, maar ik merk zelf dat ik veel minder last krijg van me onderrug erdoor. Vooral als ik deadlift merk ik een groot verschil. Erg handig die belt voor bepaalde oefeningen, maar ga er aub niet als veel gasten elke training en dan nog eens de gehele training mee rond lopen. bvd
Je hebt minder last van je onderrug omdat jij je buikspieren beter gebruikt met die riem, zoals Gus opmerkte.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
mijn idee van de werking van een riem, zoals mij is geleerd en ik het ervaar:
-abdominal pressure zorgt voor:
-meer spanning is meer kracht
-zet je wervels iets uit elkaar zodat ze niet te hard slijten
-ondersteunt je rug zodat je minder snel 'domme' foutjes maakt of gewoon iets meer controle over je lichaam hebt
eigenlijk heb ik dat ook met wraps, en een bankdrukshirt zal ook wel zo'n effect hebben maar die zijn nogal duur en heb ik dus nog nooit gebruikt
"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment