Power Belt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Power Belt

Hey,
    Weet iemand soms een goeie site waar je power belt's kunt bestellen??

M.V.G.

Tommeke
    Train like an animal, eat like a horse,sleep like a baby, grow like a weed

Wat zijn power belts als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by DamienLdrp View Post
      Wat zijn power belts als ik vragen mag?
      dat is het geen dat je onderrug beschermt als je zwaar squat enzo.

Comment

Niergordels. Hier bijvoorbeeld. Moet je kijken bij accesoires geloof ik.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Niergordels. Hier bijvoorbeeld. Moet je kijken bij accesoires geloof ik.
          Ja die site ken ik.
          maar ben opzoek naar een belt die niet iedereen heeft iets speciaals he.
          want mijn oude is te groot geworden.

greets

Comment

Staan er twee, een van Gasp en nog eentje. Heb nog niemand zien lopen met die van Gasp, maar je moet het uiteraard zelf weten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Staan er twee, een van Gasp en nog eentje. Heb nog niemand zien lopen met die van Gasp, maar je moet het uiteraard zelf weten.
              ik draag al redelijk veel van GASP dusja anders gaan ze nog denken dat ik gesponsert word door GASP

Comment

Originally posted by tommeke_06 View Post
                ik draag al redelijk veel van GASP dusja anders gaan ze nog denken dat ik gesponsert word door GASP
                Gasp is gewoon een lekker merk. Heb er nu een paar broeken en een vest. Broeken waren een noodzaak, de normale broeken pas ik niet meer.

sigpic

Comment

Oh my god....gaan we nu ook al popie jopie merk kleding in onze mooie sport krijgen?

Comment

Is niet echt popi jopi bij mijn weten. Zit gewoon lekker, en de kwaliteit is zeker goed.

sigpic

Comment

hallo, ik zou deze discussie graag weer even nieuw leven geven, met het volgende: ik heb zelf een riem van de Perry sport, maar dat is niet veel meer dan een leuk begin. één met klittenband, heb er veel mee leren trainen en heb er best wel wat mee getild, maar ik zou het iets beter willen zonder de hoofdprijs te betalen.

train ik op mijn werk, wat niet vaak voorkomt, dan pak ik een zware riem. maar als ik bij de Fat for Free bezig ben (als de gewichten niet op zijn, klote schuur, maar crisis..), dan loop ik dus met mn perrietje rond, waar ik niet genoeg steun meer aan heb.

Gasp verkoopt er nu één van 66 euro:
                      GASP - GASP TRAINING BELT

Inzer verkoopt er één van 70 DOLLAR:
                      Inzer Advance DesignsDetailed Information

mijn vraag, wat is beter voor powerlifting?
                      maar belangrijker: kan het goedkoper en/of beter qua prijs/kwaliteit?

en met dat ik dit schrijf, vind ik nog deze van RDX:
                      RDX Weight Power Lifting Leather Lever Pro Belt Gym Training Powerlifting Straps | eBay
                      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by tommeke_06 View Post
                        dat is het geen dat je onderrug beschermt als je zwaar squat enzo.
                        Klopt niet. Een riem zorgt er voor dat jij je buikspieren beter kan gebruiken waardoor je meer kracht kan leveren. Zoek maar eens op intra abdominal pressure
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Klopt niet. Een riem zorgt er voor dat jij je buikspieren beter kan gebruiken waardoor je meer kracht kan leveren. Zoek maar eens op intra abdominal pressure
                          Dat ook, maar ik merk zelf dat ik veel minder last krijg van me onderrug erdoor. Vooral als ik deadlift merk ik een groot verschil. Erg handig die belt voor bepaalde oefeningen, maar ga er aub niet als veel gasten elke training en dan nog eens de gehele training mee rond lopen. bvd

Comment

Originally posted by JimmyFloyd View Post
                            Dat ook, maar ik merk zelf dat ik veel minder last krijg van me onderrug erdoor. Vooral als ik deadlift merk ik een groot verschil. Erg handig die belt voor bepaalde oefeningen, maar ga er aub niet als veel gasten elke training en dan nog eens de gehele training mee rond lopen. bvd
                            Je hebt minder last van je onderrug omdat jij je buikspieren beter gebruikt met die riem, zoals Gus opmerkte.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

mijn idee van de werking van een riem, zoals mij is geleerd en ik het ervaar:
                              -abdominal pressure zorgt voor:
                              -meer spanning is meer kracht
                              -zet je wervels iets uit elkaar zodat ze niet te hard slijten

-ondersteunt je rug zodat je minder snel 'domme' foutjes maakt of gewoon iets meer controle over je lichaam hebt

eigenlijk heb ik dat ook met wraps, en een bankdrukshirt zal ook wel zo'n effect hebben maar die zijn nogal duur en heb ik dus nog nooit gebruikt
                              "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X