Bodybuilding-fabels verzamelthread!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

samengevoegd met bestaand topic
    Last edited by Beachboy; 06-11-2012, 10:27.

Comment

Als je stopt met bb veranderd je lichaam in een pudding.

Deze hoorde ik van de week nog in de sportschool
      “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Als je stopt neemt je spiermassa aanzienlijk af, erals een monatoetje uitzien gaat tever maar dat je terugvalt is logisch.
        Eddie Merckx kan nu ook geen tour meer rijden dus waarom zou een bber zonder te trainen in shape blijven?Dan was ik allang gestopt
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Behalve een lichaam wat 'out of shape' is 'hoef je echt niet bang te zijn dat het een pudding wordt ook Eddie Merckx kan nog steeds rechtop staan en zover ik weet fiets hij ook nog
          “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
            Beste BNers,

Ik zat wat te googlen om te kijken wat mensen online zeggen over binnenkant/buitenkant en onderkant/bovenkant borst ( mij is geleerd dat er zoiets als binnenkant en onderkant niet bestaat).
            Je valt echter van de ene in de andere verbazing. Wat een enorme onzin staat er allemaal wel niet op het internet.

vb. Fitness oefeningen voor Binnenkant borst - Fitness-island.com

Close grip bench press, omdat je er zo lekker je binnenkant mee traint en het goed is om droog te trainen....

Iemand nog meer die ZOVEEL onzin tegen komt.
            Ik was laatst ook al op die site terechtgekomen. Moest ook wel even lachen maar eigenlijk is het diep triest wat daar verkondigd wordt. Ik vraag me af welke beunhaas dat geschreven heeft
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X