Is beter dan niks doen.
Rust.
Collapse
X
-
Originally posted by erikv View PostNormaal zul je niet echt groeien, ook niet echt krimpen.Eiwitten hoog houden, dan komt het wel goed
Nee maar je kan er weer hard tegen aan na die 2 weken dacht k hellemaal uitgerust en weer al je spieren pompen je verliest niet snel je spiermassa in 2 weken maar in de tussentijd zou ik gewoon 3 x in de week situps en push-ups en optrekken enz.. doen en op je voeding lettenWat ben ik een spetter
Comment
-
-
USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA!
Do you want your Big-Mac Menu: small,medium or large?
Make it a large, no wait.. Super-Size it!
Mijn eerste x in America hoorde ik dit een Amerikaan voor me zeggen in de McDonalds..If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
haha over die dikke kinderen van nu, komt leuk verhaaltje:
op school hebben we dus ook steeds meer dikke kinderen op school 4de enkele 3de iets meer 2de weer iets meer en in de 1ste gewoon best veel.
maar paar in de 1ste en 2de zijn beetje gansters en veel te lange kleding aan (van broers van 3meter groot denk ik soms) en die deden dus stoer tegen mij.
dus ik dacht echt hoe durf je.
dus ik vroeg wat hun vet% was en dat vonden ze niet echt gepast dus deden nog stoerder.
dus vroeg ik hoeveel hamburgers er in elke vet-rol zaten en werden ze best wel boos en gingen ze mij bedrijgen dus ik vroeg wat wil je doen? komen jullie mij omzingelen met jullie vetrollen en dan mij knel zetten ermee?
en toen moest er 1tje huilen en mocht ik 1dagje nablijven
en ook 1meisje van mijn leeftijd ook heel stoer enzo en zegt ja ik eet amper wat en ik snap niet hoe het kan dat ik zo dik ben.
komt het 1ste pauze ja ik heb nog nix gegeten. begint ze lekker met cola en chips en zegt ze ja maar dit is niet veel en ik heb nog niks gegeten enz enz.
dus ik zo kon je beter 1heel brood eten vanochtent met pindakaas.
zij zo neeee helemaal niet daar wordt je dik van en ik eet geen brood.
ok was weer leuk over dikke kinderen slap lullen
@de sterkste ophaler precies lamme takken. breezers drinken op hun 12de en dronken zijn op hun 13de gaat goed in NL
wordt tegenwoordig vaak hier gevraagt kan je sigaretten voor mij halen of drank vraag ik hoe oud zijn jullie? meestal dan 12 13 14Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-