Rust.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is beter dan niks doen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bedankt.

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Normaal zul je niet echt groeien, ook niet echt krimpen.Eiwitten hoog houden, dan komt het wel goed
        heheh krimpen

Nee maar je kan er weer hard tegen aan na die 2 weken dacht k hellemaal uitgerust en weer al je spieren pompen je verliest niet snel je spiermassa in 2 weken maar in de tussentijd zou ik gewoon 3 x in de week situps en push-ups en optrekken enz.. doen en op je voeding letten
        Wat ben ik een spetter

Comment

Ik ben ook 2 weken weg in Juli. En dat naar het land van XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL... USA

Hoop dat het lukt om mijn voeding op een acceptabel niveau te houden.

Comment

Lol, als je daar bevriend raakt met een agent eet je de hele dag donuts.

Comment

of hele dag bic macs en KFC

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                Ik ga 2 weken met vakantie en ga niet trainen.

Wat gebeurd er met je lichaam, gaat die groeien of...

Gr. Daniel
                Als je noormaal blijft eten en een beetje plust in je eiwitten zal je alleen een beetje kracht gaan verliezen.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  of hele dag bic macs en KFC
                  Is hier in NL ook al een beetje een trent aan het worden

Comment

Originally posted by pokkel View Post
                    Is hier in NL ook al een beetje een trent aan het worden
                    true.

Vooral als je die dikke kinderen van tegenwoordig ziet. Niet meer normaal. Volgens mij weten ze niet eens meer wat sporten en/of buitenspelen is.

Comment

Ja lekker buiten spelen is er niet echt meer bij

Comment

Kinds van tegenwoordig zijn lamme takken! Met dank aan hun (vaak) slechte ouders.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA!

Do you want your Big-Mac Menu: small,medium or large?
                          Make it a large, no wait.. Super-Size it!

Mijn eerste x in America hoorde ik dit een Amerikaan voor me zeggen in de McDonalds..
                          If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Was ie zelf ook supersize? Waarschijnlijk wel..en niet vanwege zijn spiermassa
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

haha over die dikke kinderen van nu, komt leuk verhaaltje:
                              op school hebben we dus ook steeds meer dikke kinderen op school 4de enkele 3de iets meer 2de weer iets meer en in de 1ste gewoon best veel.
                              maar paar in de 1ste en 2de zijn beetje gansters en veel te lange kleding aan (van broers van 3meter groot denk ik soms) en die deden dus stoer tegen mij.
                              dus ik dacht echt hoe durf je.
                              dus ik vroeg wat hun vet% was en dat vonden ze niet echt gepast dus deden nog stoerder.
                              dus vroeg ik hoeveel hamburgers er in elke vet-rol zaten en werden ze best wel boos en gingen ze mij bedrijgen dus ik vroeg wat wil je doen? komen jullie mij omzingelen met jullie vetrollen en dan mij knel zetten ermee?
                              en toen moest er 1tje huilen en mocht ik 1dagje nablijven
                              en ook 1meisje van mijn leeftijd ook heel stoer enzo en zegt ja ik eet amper wat en ik snap niet hoe het kan dat ik zo dik ben.
                              komt het 1ste pauze ja ik heb nog nix gegeten. begint ze lekker met cola en chips en zegt ze ja maar dit is niet veel en ik heb nog niks gegeten enz enz.
                              dus ik zo kon je beter 1heel brood eten vanochtent met pindakaas.
                              zij zo neeee helemaal niet daar wordt je dik van en ik eet geen brood.

ok was weer leuk over dikke kinderen slap lullen

@de sterkste ophaler precies lamme takken. breezers drinken op hun 12de en dronken zijn op hun 13de gaat goed in NL
                              wordt tegenwoordig vaak hier gevraagt kan je sigaretten voor mij halen of drank vraag ik hoe oud zijn jullie? meestal dan 12 13 14
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Ik denk ook de schuld van de ouders.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X