Zijn er methode's / oefeningen om stres tegen te gaan of supplementen die stres tegen gaan want als je stres hebt kom er toch een stof vrij uit je hersenen Cortisol, die je spieren afbreken?
Stres tegengaan?
Collapse
X
-
anti depresiva slikken ?:P
nee maargoed als je wilt ontspannen, kan je het beste eerst kijken waar je gestressd van word, thee werkt ontspannend, savonds gewoon is ee keertje relax tv kijken, noem maar op. en weer niet zeker hoe het zat met cortisol, maar zal minimaal zijn,
en heb je echt stress?
-
Originally posted by Posseltje View Postanti depresiva slikken ?:P
nee maargoed als je wilt ontspannen, kan je het beste eerst kijken waar je gestressd van word, thee werkt ontspannend, savonds gewoon is ee keertje relax tv kijken, noem maar op. en weer niet zeker hoe het zat met cortisol, maar zal minimaal zijn,
en heb je echt stress?Wat ben ik een spetter
Comment
-
Er zijn cortisolblokkers, maar zijn niet de veiligste middelen, en hebben vaak nare sides.
Zou gewoon zoals Winston Churchill dat deed gaan slapen: "Fuck you all". Werkt goed bij mij in ieder geval. Eventueel kun je anders 's avonds nog even wandelen/joggen, werkt ook ontspannend."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik maak in ieder geval mijn hoofd leeg met trainen. Gewoon "verstand" op nul en rammen met die hap. ff alles leeg maken.
Als je dat niet kunt dan proberen te praten met iemand. Maar nooit alleen op proberen te lossen als de stress te hoog is.
Succes (probeer als je kunt van de medicijnen af te blijven)
Comment
-
Originally posted by tilburg013 View PostREKKEN yeah right. (misschien anders je vriendin of je rechterhand eens lief aankijken. Dan ben je ook meteen je stress kwijt)
On topic: maar het blijft toch even zoeken naar wat werkt..als ik eerst ga wandelen en douchen voor ik ga slapen, kán ik niet meer slapen..ben ik weer klaarwakker.
Ligt ook een beetje aan de reden waaróm je niet kunt slapen: ben je lichamelijk niet ontspannen of mentaal niet ontspannen.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment