Zijn er methode's / oefeningen om stres tegen te gaan of supplementen die stres tegen gaan want als je stres hebt kom er toch een stof vrij uit je hersenen Cortisol, die je spieren afbreken?
Stres tegengaan?
Collapse
X
-
anti depresiva slikken ?:P
nee maargoed als je wilt ontspannen, kan je het beste eerst kijken waar je gestressd van word, thee werkt ontspannend, savonds gewoon is ee keertje relax tv kijken, noem maar op. en weer niet zeker hoe het zat met cortisol, maar zal minimaal zijn,
en heb je echt stress?
-
Originally posted by Posseltje View Postanti depresiva slikken ?:P
nee maargoed als je wilt ontspannen, kan je het beste eerst kijken waar je gestressd van word, thee werkt ontspannend, savonds gewoon is ee keertje relax tv kijken, noem maar op. en weer niet zeker hoe het zat met cortisol, maar zal minimaal zijn,
en heb je echt stress?Wat ben ik een spetter
Comment
-
Er zijn cortisolblokkers, maar zijn niet de veiligste middelen, en hebben vaak nare sides.
Zou gewoon zoals Winston Churchill dat deed gaan slapen: "Fuck you all". Werkt goed bij mij in ieder geval. Eventueel kun je anders 's avonds nog even wandelen/joggen, werkt ook ontspannend."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik maak in ieder geval mijn hoofd leeg met trainen. Gewoon "verstand" op nul en rammen met die hap. ff alles leeg maken.
Als je dat niet kunt dan proberen te praten met iemand. Maar nooit alleen op proberen te lossen als de stress te hoog is.
Succes (probeer als je kunt van de medicijnen af te blijven)
Comment
-
Originally posted by tilburg013 View PostREKKEN yeah right. (misschien anders je vriendin of je rechterhand eens lief aankijken. Dan ben je ook meteen je stress kwijt)
On topic: maar het blijft toch even zoeken naar wat werkt..als ik eerst ga wandelen en douchen voor ik ga slapen, kán ik niet meer slapen..ben ik weer klaarwakker.
Ligt ook een beetje aan de reden waaróm je niet kunt slapen: ben je lichamelijk niet ontspannen of mentaal niet ontspannen.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment