Originally posted by Kingpin
View Post
sex na training
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kingpin View PostIs toch de normaalste zaak van de wereld als je pas een vriendin hebt, dat je haar 3x per dag te grazen neemt! Ik denk dat deze jongen niet overdrijft maar gewoon een geile jongen is.
Kom op, MINIMAAL 3 keer per dag wtf.
Comment
-
Originally posted by Kingpin View PostMijn laatste vriendin nam ik iedere dag 3x. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat je er maximaal 1x per dag op mag klimmen?!
Kerel ik voel met je mee. Als advies geef ik je om je vriendin te dumpen en iemand te zoeken die wel 3x per dag wil.Last edited by Nex-; 15-07-2008, 17:28.
Comment
-
Doe ik stoer? Ik zeg alleen dat ik het deed. Op het begin van de relatie is dat volgens mij de normaalste zaak van de wereld. Na verloop van tijd word dat minder en minder. Je wilt op het begin van een relatie toch elkaars lichaam verkennen?
Je hoort mij ook niet zeggen dat dat jaren zo door kan blijven gaan. Ieder mens is anders.
Comment
-
Originally posted by Kingpin View Post
Je hoort mij ook niet zeggen dat dat jaren zo door kan blijven gaan. Ieder mens is anders.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Het punt is gewoon dat je je seksleven niet bespreekt op een forum, tenzij je op www. seks en andere geile shit . dfgdgd zit natuurlijk.
Kereltje heeft zijn antwoord gehad, zelfs wedstrijds BB's zullen het heus niet laten om te seksen indien ze er scherper van worden hoor, GEEN ENKELE zeg ik Tenzij je een Katholieke priester bent die aan BB doet ;-)
Laat iedereen er maar lekker van genieten, al is't 20x per dag, just do it en shut the fuck up about it (denk ik zo)Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment