sex na training

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kingpin View Post
    Nee dat is waar. Na een tijdje krijgen ze last van een schrale mossel en dan is het over met de pret .
    Je doet me aan iemand denken uit het verleden van dit forum... Weet zijn naam nie meer.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Is toch de normaalste zaak van de wereld als je pas een vriendin hebt, dat je haar 3x per dag te grazen neemt! Ik denk dat deze jongen niet overdrijft maar gewoon een geile jongen is.
      Dat is inderdaad zeker de normaalste zaak van de wereld. Hoe vaak neem jij je vriendin te grazen? Tja als je haar 3 x per dag betrapt met een ander vent dan kan ik het me voorstellen. Kan je er netjes naast staan rukken ofzo.

Kom op, MINIMAAL 3 keer per dag wtf.

Comment

zowiezo..elke dag..een dag ofzo of in het weekend: ok..maar élke dag? 3 x?! Hebben jullie niks te doen ofzo?

Comment

Mijn laatste vriendin nam ik iedere dag 3x. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat je er maximaal 1x per dag op mag klimmen?!

Kerel ik voel met je mee. Als advies geef ik je om je vriendin te dumpen en iemand te zoeken die wel 3x per dag wil.

Comment

Mijn laatste vriendin nam ik iedere dag 3x. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat je er maximaal 1x per dag op mag klimmen?!

Kerel ik voel met je mee. Als advies geef ik je om je vriendin te dumpen en iemand te zoeken die wel 3x per dag wil.
            Is goed playboy, erg stoer dat je je vriendin 3 keer per dag neemt. Waarom verhoog je het niet naar 6 keer per dag? En waarom jaloers? Alsof ik jou moet geloven met je 4 posts en het al gelijk hebben over 3 keer seks per dag met je vriendin, en ook al zou het zo zijn, er is niks waar ik jaloers op kan worden wanneer iemand zijn vriendin 3 keer per dag neukt.
            Last edited by Nex-; 15-07-2008, 17:28.

Comment

Doe ik stoer? Ik zeg alleen dat ik het deed. Op het begin van de relatie is dat volgens mij de normaalste zaak van de wereld. Na verloop van tijd word dat minder en minder. Je wilt op het begin van een relatie toch elkaars lichaam verkennen?

Je hoort mij ook niet zeggen dat dat jaren zo door kan blijven gaan. Ieder mens is anders.

Comment

Als je net verkering hebt is 3 x per dag wel ok denk ik hoor alleen na een maandje of wqat wordt het vanzelf minder.

Comment

Je hoort mij ook niet zeggen dat dat jaren zo door kan blijven gaan. Ieder mens is anders.
                  DAT was ook de essentie van het hele verhaal. En kom op, denk je nou echt dat iedere vrouw continue met haar scheur open ligt om der vent te verblijden?? Die klink is geen racebaan!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

En dan nog: liever wat minder en intens, dan er elke keer overheen jakkeren
                    Zo blíjft het leuk

Comment

Idd. Anders wordt het eentonig.

Comment

Haha wat een losers zijn jullie allemaal! Ik doe het 3x in het uur!

C'mon.. get real
                        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by slinky View Post
                          Haha wat een losers zijn jullie allemaal! Ik doe het 3x in het uur!

C'mon.. get real
                          Wat doe je 3 x in het uur? In je broek schijten?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Wat doe je 3 x in het uur? In je broek schijten?

nee
                            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

tja; stelt er iemand een serieuse vraag, dan krijg je deze kinderpraat,waarom?
                              en hoe meer topics er onder de naam staat,hoe kinderlijker;goed bezig,hoor

Comment

Het punt is gewoon dat je je seksleven niet bespreekt op een forum, tenzij je op www. seks en andere geile shit . dfgdgd zit natuurlijk.

Kereltje heeft zijn antwoord gehad, zelfs wedstrijds BB's zullen het heus niet laten om te seksen indien ze er scherper van worden hoor, GEEN ENKELE zeg ik Tenzij je een Katholieke priester bent die aan BB doet ;-)

Laat iedereen er maar lekker van genieten, al is't 20x per dag, just do it en shut the fuck up about it (denk ik zo)
                                Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X