Ramadan Groente Dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2 uur trainen is nergens voor nodig, anderhalf uur trainen is ook nergens voor nodig, ik ben van mening dat als je langer dan een uur traint je niet goed hebt getraind en te veel rust hebt gehouden tussen de sets, of je doet ontzettend veel oefeningen voor elk spiergroep en dat is net zo dom.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Cortisol door het dak, uitdroging lijkt me als je een beetje intensiteit hebt, krachtverlies, en het gaat je gewoon spiermassa kosten.
      Doe gewoon 3x/week FB, vreet op de momenten dat je kunt eten, en time de training het liefst in de avond direct voor je maaltijd, of anders in de ochtend dicht na je ontbijt.
      Ja ik doe het ander 3 uur voor de maaltijd maar ik train hele boven lichaam altijd 3 x per week benen 2 x per week heb geen zin om elke dag apart te gaan trainen per spiergroep daarom duurt het 2 uur ongeveer en nu duurt het lang omdat ik me soms beetje down voel tijdens het fitnessen door het niet drinken
      Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
        Ja ik doe het ander 3 uur voor de maaltijd maar ik train hele boven lichaam altijd 3 x per week benen 2 x per week heb geen zin om elke dag apart te gaan trainen per spiergroep daarom duurt het 2 uur ongeveer en nu duurt het lang omdat ik me soms beetje down voel tijdens het fitnessen door het niet drinken
        Daarom zei ik dat je een fullbody moest gaan doen. Een set per oefening, rep of 8, schema gewoon uit de sticky pakken. Als je energie echt rot is hou je het bij de eerste zes oefeningen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Daarom zei ik dat je een fullbody moest gaan doen. Een set per oefening, rep of 8, schema gewoon uit de sticky pakken. Als je energie echt rot is hou je het bij de eerste zes oefeningen.
          Een fullbody schema met zo weinig voeding?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Het is tijdelijk he die weinig voeding normaal eet ik veel meer en 5 x per dag
            Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Absoluut. Met een FB zet je in op frequentie, met een split op volume. En dat volume haal je absoluut niet tijdens het vasten. Vandaar dat in dat geval fb>split. Bij fullbody ga je namelijk even vaak naar de gym, maar het volume is lager en beter gespreid.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ik doe nog wel een splitschema.....ik ga 4 keer in de week, maar zorg er wel voor dat ik gelijk eet na mijn training...verder blijf ik tot 5 uur smorgens wakker zodat ik 4 maaltijden binnenkrijg.....

Comment

misschien leuk om te vermelden dat het me wel gelukt is om mijn persoonlijk record bankdrukken tijdens de ramadan te verbeteren....

Comment

Originally posted by cojones View Post
                    misschien leuk om te vermelden dat het me wel gelukt is om mijn persoonlijk record bankdrukken tijdens de ramadan te verbeteren....
                    Netjes man

Comment

Originally posted by cojones View Post
                      Zeker stiekem zitten eten in de kleedkamertjes en een shake ff snel drinken of niet ?
                      Wat ben ik een spetter

Comment

naaaaah, gewoon de hele nacht opblijven en eten.......

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                          Me ramadan eetschema:

Sochtond's
                          Brinta met 450 ml melk
                          Whey shake 250 melk
                          1 banaan / 2 kiwi's
                          1 ltr water

Savond's
                          1 Dadel
                          Groenten / Rijst
                          2 sneetjes brood
                          1,5 ltr water soms 2
                          ----
                          Half uur voor het slapen gaan Magere kwark {De Zaansehoefe}
                          Plus sochtond's vitamine pil met 2 vet - burners

En wat vinden jullie ?
                          Ik ben nu ook bezig om dit eetschema te volgen, maar 'S nachts eet ik rond kwart over 4, 125 gram havermout met 500 ml magere melk en 40 gram whey en 1 liter water ong, en 1 snee volk. brood met 30 gram kipfilé, en een half uur later slaap ik dan, maar wordt dat dan niet opgeslagen als vet
                          dat zat me ff dwars

Comment

Zolang je niet boven je behoefte eet, nee.

sigpic

Comment

Selam aleykum Cybersul, van waar heb je die 2 x 20 kl dumbells gekocht of besteld? =]]
                              ik wil het graag weten want ik moet ook even weer thuis op gang, omdat het ramadan is kan ik niet naar de sportschool of naar me kickboks trainingen,
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Wat is dit voor irritante bump?
                                En omdat het Ramadan is kan je niet naar de sportschool of trainingen? Waarom niet? Zit je met Ramadan thuis opgesloten dan?
                                Echte BULLSHIT BUMP!
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X