Ik ben op zoek naar atleten - liefst uit Flevoland - die in oktober mee gaan doen met de YBF NK 2008 en geinteresseerd zijn in een gratis pre-wedstrijd fotoshoot met interview voor GIANT!'s website!
De shoot moet ergens in september of oktober 2008 plaatsvinden, dus nog voor de wedstrijd.
Je krijgt natuurlijk alle foto's op CD en je mag het interview vanzelfsprekend eerst lezen en beoordelen voor ik het op de site zet. Het is gratis reclame en gratis - hopelijk - mooie foto's voor jou, en voor mij is het een goede fotografeerervaring en extra nieuws voor op de site.
Je kunt reageren via de contactpagina.
Ik hoop op veel reacties!
Waarom in Flevoland? Wel, ik woon zelf in Almere en het wordt nogal duur om voor een gratis shoot naar Limburg rijden... Je moet liefst zelf een locatie weten (sportschool, thuis, buiten of zo) want ik heb - nog - geen eigen studio. Sporters die naar Almere willen komen voor een fotoshoot zijn ook welkom, we vinden wel een plaats om te fotograferen.
De shoot moet ergens in september of oktober 2008 plaatsvinden, dus nog voor de wedstrijd.
Je krijgt natuurlijk alle foto's op CD en je mag het interview vanzelfsprekend eerst lezen en beoordelen voor ik het op de site zet. Het is gratis reclame en gratis - hopelijk - mooie foto's voor jou, en voor mij is het een goede fotografeerervaring en extra nieuws voor op de site.
Je kunt reageren via de contactpagina.
Ik hoop op veel reacties!
Comment