Hey ik heb even een vraag omtrent het gebruik van creatine. Sinds maandag 6 Oktober 2008 heb ik voor het eerste creatine gebruikt. Het gaat om de Kre-Alkalyn EFX zonder oplaadfase. Maandag ook direct gesport, uur voor de fitness 1 capsule en 1 capsule na het sporten genomen. (Wat een spul!) Maar.... toen kwam de ellende. Van dinsdagochtend tot en met vrijdagmiddag last van zware buikkrampen + diarree... Iedere nacht minimaal 6x de wc bezocht. Alles wat ik at, direct erweer uit. Ben met creatine gestopt, maar het kan zijn dat het een overdosis was voor mijn lichaam. Ben zelf 69KG 8.2% vet percentage. Ik sport al dik een jaar en wou creatine eens proberen. Mijn vraag is of ik ooit nog creatine kan gebruiken zonder deze nare bijwerkingen??? Misschien een mindere dosis nemen bijvoorbeeld 1 capsule
per dag in plaats van 2. Of gewoon wachten tot dat ik van mezelf zwaarder word? Ik ga trouwens ongeveer 3 á 4x in de week naar de sportschool, mijn voeding is gewoon goed. (heb een speciaal eet schema gekregen met voldoende eiwitten, koolhydraten en gezonde vetten.) Hopelijk heb ik jullie voldoende info gegeven om een oplossing voor mij te bedenken! Ik hoor van jullie...!!!
groeten uit Overijssel
per dag in plaats van 2. Of gewoon wachten tot dat ik van mezelf zwaarder word? Ik ga trouwens ongeveer 3 á 4x in de week naar de sportschool, mijn voeding is gewoon goed. (heb een speciaal eet schema gekregen met voldoende eiwitten, koolhydraten en gezonde vetten.) Hopelijk heb ik jullie voldoende info gegeven om een oplossing voor mij te bedenken! Ik hoor van jullie...!!!
groeten uit Overijssel
Comment