Na creatine gebruik, last van ernstige darmkrampen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na creatine gebruik, last van ernstige darmkrampen.

Hey ik heb even een vraag omtrent het gebruik van creatine. Sinds maandag 6 Oktober 2008 heb ik voor het eerste creatine gebruikt. Het gaat om de Kre-Alkalyn EFX zonder oplaadfase. Maandag ook direct gesport, uur voor de fitness 1 capsule en 1 capsule na het sporten genomen. (Wat een spul!) Maar.... toen kwam de ellende. Van dinsdagochtend tot en met vrijdagmiddag last van zware buikkrampen + diarree... Iedere nacht minimaal 6x de wc bezocht. Alles wat ik at, direct erweer uit. Ben met creatine gestopt, maar het kan zijn dat het een overdosis was voor mijn lichaam. Ben zelf 69KG 8.2% vet percentage. Ik sport al dik een jaar en wou creatine eens proberen. Mijn vraag is of ik ooit nog creatine kan gebruiken zonder deze nare bijwerkingen??? Misschien een mindere dosis nemen bijvoorbeeld 1 capsule
    per dag in plaats van 2. Of gewoon wachten tot dat ik van mezelf zwaarder word? Ik ga trouwens ongeveer 3 á 4x in de week naar de sportschool, mijn voeding is gewoon goed. (heb een speciaal eet schema gekregen met voldoende eiwitten, koolhydraten en gezonde vetten.) Hopelijk heb ik jullie voldoende info gegeven om een oplossing voor mij te bedenken! Ik hoor van jullie...!!!

groeten uit Overijssel

Volgende keer graag geen twee topics over hetzelfde aanmaken. Zou kunnen dat je lichaam zo reageerde op de creatine, maar lijkt me van niet. Zou het nog eens nemen om te testen. Als je het dan weer krijgt zal het waarschijnlijk aan de creatine liggen, en dan zou ik die niet mee nemen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Volgende keer graag geen twee topics over hetzelfde aanmaken. Zou kunnen dat je lichaam zo reageerde op de creatine, maar lijkt me van niet. Zou het nog eens nemen om te testen. Als je het dan weer krijgt zal het waarschijnlijk aan de creatine liggen, en dan zou ik die niet mee nemen.
      Ja sorry doe dit voor het eerst en wist niet waar ik het moest posten... Maar inderdaad ik ga het nog maar eens proberen maar dan mindere dosis...

greetz

Comment

Hoe neem je het in, na het eten? Ik herken het wel dat bij bepaalde merken mijn darmen bij "normaal gedoseerd gebruik" in protest gaan. Momenteel heb ik er geen last van sinds ik de gewone creatine monohydraat van cothic suplements gebruik of die van precision engineerd ethyl ester. bij deze 2 geen probleem maar het kan zijn dat je er te heftig op reageerd wanneer je het op een nuchtere maag inneemt...

FF testen zou ik zeggen. Suc6!
        Hijs fijn!

Comment

Wil je 100% zeker weten dat het door de crea komt, zou ik het nog eens nemen. Zou kunnen dat je lichaam heel extreem erop reageerd . Maar dat denk ik niet. En wat bedoel je met wat een spul??? voor en na het trainen ingenomen en je merkte het verschil?????
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

heb ik 1 keer gehad , heb je te veel genomen in 1 keer waarschijnlijk

Comment

Originally posted by kees View Post
              Wil je 100% zeker weten dat het door de crea komt, zou ik het nog eens nemen. Zou kunnen dat je lichaam heel extreem erop reageerd . Maar dat denk ik niet. En wat bedoel je met wat een spul??? voor en na het trainen ingenomen en je merkte het verschil?????
              Ja idd bedoel dat het gewoon goed werkt... Gewoon meer kracht, meer power alles.

heb ik 1 keer gehad , heb je te veel genomen in 1 keer waarschijnlijk

Mja dus gewoon een overdosis, ja deed gewoon wat er op de site stond. (SPORTFOOD.NL) Maar zal de dosis wel halveren eerst...

Bedankt voor de reacties! Voel me beter na een inname van codeinefosfaat tabletjes Zal over een week de creatine weer oppakken, kijken of het aan de creatine ligt...

Comment

@horsey:

Wacht ff., codeïnefosfaat tabletjes? voel jij je goed? waarvoor gebruik je ze dan? Die worden in de regel voorgeschreven op dokersrecept en die worden in de meestal voorgeschreven bij hoest, of mensen die last hebben van een veelvuldige sterke hoestprikkel om het enigsinds te dempen waarvan eigenlijk ook nog niet bewezen is..

Wel is het zonder recept te verkrijgen maar dan is het verwerkt in hoestdranken of soortgelijke middelen...

Maar waarvoor gebruik je ze dan? en by the way., met creatine is in de regel zo (ik kan het mis hebben) dat je de werking zo 1,2,3 niet merkt. Lijkt een beetje placebo effect en dat is ook niet erg maar toen ik destijds begon met creatine was het echt niet zo dat ik al vrij gauw de werking voelde. Ik merkte wel wat krachtoename na de 2e keer dat ik het ging gebruiken. Maar enfin, de ene mens is de andere mens niet...
                Hijs fijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X