Hallo,ik train 3xper weerk dinsdag.donderdag,vrijdag alleen ik heb nauwelijks last van spierpijn misschien een keer in de twee weken een keertje spierpijn.Ik train volgens mij wel goed.Ik doe verschillende sessies van 4x 10 en ook niet te licht van 40kilo tot 60kilo....dan heb ik het over pack deck en dat soort dingen.Kunnen je spieren ook groeien zonder dat je echt last hebt van spierpijn?
ik train 3x per week maar geen spierpijn train ik wel goed?
Collapse
X
-
Zolang je groeit is er toch geen probleem en train je goed.
Als je niet groeit dan ligt je intensiteit te laag en moet je harder gaan trainen.
Ik denk dat iedereen die serieus traint en van tijd tot tijd intensiteitverhogende techniecken gebruikt op dat moment de getrainde spier wel enkele dagen voelt.getting back in shape...
Comment
-
Geduld is eigenlijk het belangrijkste vind ik! Ik dacht toen ik eerst begon met fitnessen dat ik gelijk spieren zou gaan zien, maar dat is zoals iedereen weet een fabeltje, maar na 7 maanden trainen heb ik zeker wel wat resultaten geboekt qua massa en kracht. Daarom is wat mij betreft geduld het belangrijkste factor!
Ik heb niet echt spierpijn gehad, alleen toen ik de gewichten wat verhoogde bijv. bij squats dan voelde ik de volgende dag wel wat spierpijn, maar spierpijn hoef je niet persé te voelen hoor! succes met je doel!
Comment
-
Ik train volgens mij wel goed.Ik doe verschillende sessies van 4x 10 en ook niet te licht van 40kilo tot 60kilo....
Moest meteen denken, 1) dit gaat echt alleen over bankdrukken, want wat pak je anders met 60 kilo aan (krijg niet de indruk dat de topic starter squat, daedlift, rows doet etc), tenzij je machines gebruikt
2) 60 kilo B-curl, jay !
Maar ja zoveel weet ik er niet vanaf want hij traint goed zegtieThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse