Stack 3 XPLC

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stack 3 XPLC

Beste allemaal,

Ik sport nu weer 2 maanden redelijk intensief ( 4keer per week) en ik zit eraan te denken om weer te beginnen met Stack 3 XPLC. Ik heb de pillen al een keer eerder gebruikt en daar boekte ik goede resultaten mee. Me vetpercentage vloog naar beneden. Toch ben ik een beetje huiverig geworden voor het gebruik, ookal heb ik voorheen goede resultaten geboekt.
    En is de XPLC serie nou geheel op natuurlijke basis??

Nu is mijn vraag: Zal ik nu al met de Stack 3 XPLC beginnen of eerst nog twee maanden doortrainen en in januari beginnen. Of kan ik beter Stack 2 XPLC gebruiken. Mijn vernaamste doel is vet verliezen op de vrouwelijke BBB zone.

Groetjes,

Marlies

Zou eerst weer het trainen oppakken en dan weer de burners gebruiken. Denk ook dat het slimmer is om gewoon weer die stacker te pakken waar je in het verleden goede resultaten mee hebt geboekt. Don't change a winning strategy.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bedankt! Ik weet zelf ook dat het beter is om nog even door te trainen, soms heb ik gewoon even bevestiging nodig..

Comment

De stacker pas in zetten zodra je met training minder vet gaat verbranden. Eerder inzetten is zonde van je geld en het kan het resultaat negatief beinvloeden. Probeer eerst goedkopere middelen zoals groene thee en cafeine. In een latere fase je stacker pas toevoegen
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X