Kramp/pijn/weet-niet-precies-wat-het-is

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kramp/pijn/weet-niet-precies-wat-het-is

Ik heb af en toe wat kramp of iets in die richting wanneer ik een lat pull doe (zittend) in me spieren. (Rode cirkel) Soms als ik biceps doe krijg ik het ook maar dan voel ik de middelste teen van me been omhoog gaan en voel ik het over me hele been..en doet het zeer >_>. (Groen/blauw)
    Iemand enig idee hoe dit kan?(Ik voer de oefeningen goed uit!)

Dat is wel heel vreemd. Misschien even met een sportarts/huisarts hier over praten als de klachten aanhouden?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Het kan zijn dat je spieren koud zijn en daardoor de pijn aangeven.
      Ookal train je deze spiergroep niet nu moeten ze zich wel aanspannen om de oefening te doen.
      dus ik zou zeggen ffies een warming-upje doen van ongeveer 10min en kijken of je het nog steeds hebt. (zelf heb ik het namelijk ook als ik buikspier oefeningen doe) zelfde plek enzo
      Calisthenics / Street workout

Comment

Ligt niet aan warming up, ik krijg dit al wanneer ik een half uur aan het trainen ben.
        Echt vaag..

Comment

Hee man,

Die Groene+blauwe cirkel komen me bekend voor. Had van beide ook last, maar sinds dat ik wat leniger ben geworden eigelijk bijna nooit (alleen bij zittende oefeningen die blauwe cirkel heeeeeel af en toe)
          DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Heb dat wel eens bij het benchen. Dan moet ik even me benen goed los schudden eer ik ze in de grond plemp.

Comment

Gelukkig ben ik niet de enige

Iemand tips om dit te voorkomen?
              Misschien helemaal uitrekken?

Comment

Geen plotselingen "gekke" houdingen aannemen waarbij de botten je pezen afknijpen kan helpen.

Comment

Had altijd last van het rode cirkeltje. Niet meer. Doe geen lat pulldowns meer. Zou gewoon gaan stretchen. Is toch wel lekker.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Rode heel vaak toen ik nog taekwondo deed, nu voel ik het alleen nog als ik hanging leg raises doe, is volgens mij ofwel de aanhechting van de pees of iets met je gewricht (das bij mij nu wel weg, hoorde een rare "doink" heel vreemd trainingsmaat had het ook, is ook gekapt is nu ook weg). Rekken was bij mij juist de oorzaak.

Anders doe je gewoon oldschool pull-ups ipv lat pulldown (zou ik zowieso doen :P)
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Gilson View Post
                      Gelukkig ben ik niet de enige

Iemand tips om dit te voorkomen?
                      Misschien helemaal uitrekken?
                      Je zou is kunnen proberen te rekken/stretchen om zo wat leniger te worden, misschien dat dat wat kan helpen.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X