wat vinden jullie ouders er van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In hun ogen moeten eiwitten ergens slecht voor zijn, dus alles met eiwitten betekent minimaal een opmerking.
    Als er een keer iets mis gaat is het altijd de schuld van het sporten (ja, je bent er ook zoveel mee bezig, geen wonder dat je tegen dat paaltje aan rijd!).

Verder is het -zolang ik maar niet over cardio praat- allemaal geen probleem. Bij vrienden kan ik alleen reacties verwachten als ik niet als hun mee eet.

Comment

Op alle vragen dezelfde reactie:

"Als jij er gelukkig van wordt moet je het zelf weten"

Mijn antwoord is altijd:

"Ja, het maakt mij erg gelukkig"
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by luckey View Post
        1. goed op je voeding let
        2. erg veel traint
        3. evt. supps of aas gebruikt
        4. er mega breed uit komt te zien
        1. Ik woon op mezelf. Niemand die me zegt wat ik wel/niet mag en kan eten. Maar me ouders eten ook aangepast en vinden het niet erg. Collega's op het werk denken altijd beter te weten hoe/wat qua voeding. Ga er niet eens op in. Alle anderen die serieus om antwoord en hulp vragen krijgen het en hebben resultaten geboekt.

2. Tja ik kan ook op de bank zitten en weer 110+ kg gaan wegen. Zeg het maar hoor. Ik sport liever. Vroeger met 3x in de week voetbal, 2 dagen judo en zo was ik ook de hele weeg bezig. Dus nu met krachtsport...geen last van. Sterker nog ik trainde met me pa samen tot ik thuis ging sporten.

3. Me ouders nemen zelf ook supplementen. AS zaten ze even te kijken. Stiefma zegt dat ik gek ben. Maar die vond het al zonde dat ik ging bulken nadat ik zoveel vet had verloren. Me pa is neutraal. Een vriendin is juist erg nieuwsgierig. Een andere vriendin zou het niet erg vinden de spuiten voor me te zetten. En op het werk...tja die hebben zoals elke ontwetende wel commentaar mbt sups als ze me weer met een zakje van Animal zien slikken. Sommige denken zelfs grappig te zijn terwijl dat niet zo is. Ik heb niet opgelet in de les "lachen om de grappen van je werkgever". Ik zeg dat zijn opmerkingen me zwaar irriteren.

4. Ik heb gezegd tegen degene die er over begonnen dat ik sterk wil zijn en niet train om breed te worden. Een vriendin zei :ja maar breed worden is ook niet erg hoor". Andere vriendin zit te fluiten en te kietelen en shit. Pa vind het allemaal wel stoer, stiefma vind me er ook steeds beter uit zien. En de rest boeit me eigenlijk niet wat ze er van vinden.

Het is net als ik als IT leek tegen een IT professional ga zeggen hoe hij zijn werk moet doen. De expert heeft net zo weinig zin in domme opmerkingen op zijn vakgebied als ik dat heb met mensen om me heen. Schenk dus aan geen aandacht aan mensen tenzij ze serieus wat willen weten.
        Last edited by Falstyr; 30-11-2008, 19:45.

Comment

mijn ouders vinden het erg leuk voor mij
          vroeger was ik dun, zat aan de drugs enzo
          nu leef ik supper gezond, train lekker groei lekker zie er 100 x beter uit dan met vroeger
          en wat ik in mijn lichaam stop moet ik zelf weten van hun
          ze vinden het alleen te duur allemaal, maar staan wel achter mij
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vind het grappige dat de ouders vrij op 1 liggen kwa gedachtens.
            vooral bij de jongens onder de 18 of er net boven vinden de ouders elk probleempje wat er is is de schuld van..... en onzin dat je niet alles eet en veel eet .
            maar ik houd mijn poot stijf en doe wat ik wil
            Calisthenics / Street workout

Comment

hallo sporters,

ben al maanden lang allerliei topics aan het lezen.
              post helaas niet er veel. wil dat wel meer gaan doen.

nou mijn vraag, wat vinden jullie ouders ervan dat je:

2. erg veel traint
              1. Respectwaardig, soms lichtelijk overdreven. Vooral het eerste
              2. Prima
              3. Bang dat ik dood ga omdat ik vitamine slik/supps gebruik (na aanleiding van het feit dat iemand in zwitserland ofzo dood is gegaan en ook veel vitamines slikte). "Ja zoveel dat kan echt nooit goed voor je zijn"
              4. Op de piek van de bulk: dat ik echt lelijk dik en te groot ben. Daarbuiten: dat ik modellenwerk moet gaan doen No way jose

Nou moet ik wel zeggen dat ik al 5 jaar niet meer bij mn ouders woon en mn moeder ook maar 1x in de 6 weken een weekend zie ofzo, dus dat kan ook eraan helpen dat ze niet lastig doet of het afkeurt. Wat mijn moeder betreft staat ze altijd achter mij en mn keuzes.

Ook als ik bij mijn ma ben eet ik gewoon mijn eigen shit (neem deels zelf houdbare dingen mee omdat ik haar niet op kosten wil jagen) en geef aan wat ik graag wil hebben (dingen als brinta, beleg, groentes etc.) Meestal doe ik de eerste dag boodschappen op haar kosten voor het hele gezin, zodat ik ook de benodigde spullen kan kopen.

Meestal zorg ik ook voor het avondeten als ik er ben, dus zorg ik dat het aansluit op mijn voedingsschema, of ik maak een aparte schotel voor mezelf. No problem at all

verder delen falstyr en ik grotendeels dezelfde meningen
              Last edited by Leo1988; 30-11-2008, 23:37.
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik woon al lang niet meer bij mijn ouders, maar toen de tijd dat ik nog thuis woonden vonden ze het helemaal niet erg.
                Ik moest wel eten wat de pot schafte of ik moest het zelf maar maken en eiwitten en creatine hebben ze nooit moeilijk over gedaan, as weten ze niet heb ik ook nooit gedaan toen ik nog thuis woonden.

Ik woon wel samen nu met mijn vriendin en die vind het allemaal wel overdreven, die vind shakes nergens op slaan... je kent het gezeik wel gheghege
                Maar ja daar trek ik me niets van aan

Grtz,
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Woon ook al weer een jaartje of 3 niet meer thuis.. toen ik nog thuis woonde wist ik het bestaan van de dumbell niet eens.. dacht aan een ziekte ofzo

OFtewel.. alles is goed...
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Toen ik nog bij mn ouders woonde was het een beetje same story as MT

Nu weten mn ouders het niet dat ik op mn voeding let, vriendin wel en die vind het wel goed. Beetje rare manier vind ze, maar is waarschijnlijk omdat ze er te weinig over weet.

Ivm sport zijn mn ouders, vriendin en mezelf wel blij dat ik veel sport, want ik sleur ettelijke kg te veel mee Maar daar werken we aan!!

Supps neem ik enkel whey shake, daar was mn vriendin in het begin wat tegen. Maar ook omdat ze niet wist wat het was, nu zegt ze er niks op. Andere supps ben ik (nog) niet van plan te nemen.

Breed worden is niet echt mijn doel, momenteel is mijn doel het bf% toch een paar %'en naar beneden te werken.
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

1. Vinden ze wel oke en zelf handig omdat ik meer erover weet dan hun.
                      2. Eigenlijk geen commentaar. Behalve mijn moeder is bang dat ik een spier scheur ofzo haha.
                      3. Zien ze niet zo zitten, maja ben 23 dus veel te zeggen hebben ze eigenlijk niet meer.
                      4. Ten eerste duurt dat nog ff voor mijn gevoel, ten tweede voor hun gevoel al meer dan genoeg.

Comment

1: Vooral mijn moeder vindt me af en toe een beetje geobsedeerd overkomen. Vooral mijn vader vindt vooral dat ik teveel eieren eet (2 eiwitten om de dag....?)
                        ze irriteren zich aan het feit dat ik 3 of 4 keer de porties groente naar binnen werk die zij eten en ze vinden dat ik te moeilijk doe over chips, chocola etc.
                        Mijn moeder is te zwaar en mijn vader is zo'n hypermetabolisme figuur van 1.80 en 65 kg. :/
                        Erg veel gezeik daarover dus. Binnenkort ben ik 18, dan houdt het wel op. Mwhaha.

2: Dat vinden ze wel leuk, gek genoeg. Mijn pa helemaal enthousjast met dumbells allerlei oefeningen voordoen en hij blijft smeken dat ik ze niet op mn voeten laat vallen

3: Gebruik ik niet. Ben niet anti ofzo, ik weet zeker dat ze geweldig werken.
                        Ik heb er gewoon nog geen behoefte aan.

4: Mega breed was niet helemaal de bedoeling maar fit met wat betere spier-vetpercentage verhouding wel :P

Comment

hallo sporters,

ben al maanden lang allerliei topics aan het lezen.
                          post helaas niet er veel. wil dat wel meer gaan doen.

nou mijn vraag, wat vinden jullie ouders ervan dat je:

2. erg veel traint
                          Aangezien ik eh.. al heel lang niet meer thuis woon.. doe ik hetzelfde maar dan wat mijn vriendin er van vindt

1. Prima. ze doet zelf ook al best goed mee.
                          2. Ben van 5x in de week naar 3x in de week gegaan en dat is prima
                          3. geen probleem
                          4. Ze noemt me nu al haar kleine bodybuildertje dus ook daar verwacht ik geen problemen mee.

Mij broer is net zo fanatiek met fitness.. Mijn vader was vroeger net zo fanatiek als ik nu.. dus dat zit goed.
                          1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X