foto's verandering van eerst naar nu...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• foto's verandering van eerst naar nu...

Ik vond een foto van 3maanden geleden van mij in de tuin en een foto van nu..en vond het het plaatsen wel waard..ben in die 3maanden 3kilo aangekomen 1cm erbij volgens mij kun je hier wel duidleijk verschil zien...Heeft iemand nog tips?(behalfe dat ik meer bf moet verliesen)
    groetjes
    Attached Files

Netjes, nu gaan cutten. Goede basis, zeker voor iemand van 14 jaar oud.

Comment

Very nice, ga zo door en dan ben je als je 20 bent een beest

Comment

ff flink dieeten en kijke waar je dan staat.

Comment

Originally posted by Presonic View Post
          Netjes, nu gaan cutten. Goede basis, zeker voor iemand van 14 jaar oud.
          wat is cutten precies?

Comment

Je eerste foto is hoe je er nu uitziet toch?

Comment

Originally posted by CruX View Post
              Je eerste foto is hoe je er nu uitziet toch?
              ja dat klopt.

@o-eilering cutten is:
              Dat je max 500kcal onder je behoefte zit en daardoor kwa BF (bodyfat) minder wordt dus afvalt.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                ja dat klopt.

@o-eilering cutten is:
                Dat je max 500kcal onder je behoefte zit en daardoor kwa BF (bodyfat) minder wordt dus afvalt.
                o oke.......ja is wle een goed idee om meer bf te verliezen...

Comment

ik zou juist eerst gaan bulken

- Ten eerste om je metabolisme een goeie kick te geven (als die al wat was afgezwakt)
                  - Maar vooral om de volgende reden: spieren helpen je vet te verbranden. Hoe meer massa, des te meer/makkelijker er vet wordt verbrand (in mijn redenering dan). Eerst massa opbouwen en dan deze gebruiken om te cutten.

Anders kom je met veel moeite droog te staan en lijk je op een schrale garnaal
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    ik zou juist eerst gaan bulken

- Ten eerste om je metabolisme een goeie kick te geven (als die al wat was afgezwakt)
                    - Maar vooral om de volgende reden: spieren helpen je vet te verbranden. Hoe meer massa, des te meer/makkelijker er vet wordt verbrand (in mijn redenering dan). Eerst massa opbouwen en dan deze gebruiken om te cutten.

Anders kom je met veel moeite droog te staan en lijk je op een schrale garnaal
                    oke klinkt als goed advies........en wat raad je dan aan met bulken?

Comment

wat bedoel je precies wat raad ik je aan?

Ik zou eerst kijken wat je verbranding is. Gebruik hiervoor de voedingscalculator en ga hier wat boven zitten als je een snelle verbranding hebt voor je gevoel, of ga er wat onder zitten als je een langzame verbranding hebt. Ik denk dat jij wel kan afgaan op een gemiddelde tot ie**************** trage verbranding.

Stel dat je verbranding theoretisch 2500 kcal is (volgens de calc), hou je dit STRICT aan, ga je naar de dietiste, laat je je bf zo nauwkeurig mogelijk vaststellen. Week of 2 weken later weer. Als je bent aangekomen, is je verbranding wat lager en vica verse als je bent afgevallen.

Ga net zo lang door tot je niet meer aankomt of afvalt, dat is je verbranding (HEEL handig om te weten!) Hier zou ik dan 500 kcal bovenop gaan zetten, mooi schema'tje maken en dit lekker aanhouden. Elke zoveel weken ff bf checken (ik doe elke 2-4 weken, morgen weer ).

Kan je bijvoorbeeld doorbulken tot een % of 15-18 (beetje afhankelijk van je voorkeur en hoeveel je nu hebt). Stel je hebt nu 12%, zou ik doorgaan tot 16-17%, terugcutten naar 10-12 en dan tussen de 10 en 15% bulken/cutten.

Is GEHEEL persoonsgebonden en de ene blijft liever wat lager dan de andere. Ik zit het liefste tussen 10 en 15%

Maar geloof mij maar, als je een goed trainings- en voedingsschema hebt, ga jij echt knallen vriend (ik zal ff rondzoeken voor je schema, heb je dat al gepost?)
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                        wat bedoel je precies wat raad ik je aan?

Ik zou eerst kijken wat je verbranding is. Gebruik hiervoor de voedingscalculator en ga hier wat boven zitten als je een snelle verbranding hebt voor je gevoel, of ga er wat onder zitten als je een langzame verbranding hebt. Ik denk dat jij wel kan afgaan op een gemiddelde tot ie**************** trage verbranding.

Stel dat je verbranding theoretisch 2500 kcal is (volgens de calc), hou je dit STRICT aan, ga je naar de dietiste, laat je je bf zo nauwkeurig mogelijk vaststellen. Week of 2 weken later weer. Als je bent aangekomen, is je verbranding wat lager en vica verse als je bent afgevallen.

Ga net zo lang door tot je niet meer aankomt of afvalt, dat is je verbranding (HEEL handig om te weten!) Hier zou ik dan 500 kcal bovenop gaan zettenooi schema'tje maken en dit lekker aanhouden. Elke zoveel weken ff bf checken (ik doe elke 2-4 weken, morgen weer ).

Kan je bijvoorbeeld doorbulken tot een % of 15-18 (beetje afhankelijk van je voorkeur en hoeveel je nu hebt). Stel je hebt nu 12%, zou ik doorgaan tot 16-17%, terugcutten naar 10-12 en dan tussen de 10 en 15% bulken/cutten.

Is GEHEEL persoonsgebonden en de ene blijft liever wat lager dan de andere. Ik zit het liefste tussen 10 en 15%

Maar geloof mij maar, als je een goed trainings- en voedingsschema hebt, ga jij echt knallen vriend (ik zal ff rondzoeken voor je schema, heb je dat al gepost?)
                        nee nog niet......klinkt als een seriuus goed schema ik dnek at ik ervoor ga!
                        moet alleen nog een goed schema maken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X