Nog de beste wensen allemaal. Was voor de kerstvakantie erg goed bezig met een strak voedings + trainingsschema. Heb altijd een beetje moeite gehad met het naar binnen werken van alles wat er op mijn schema stond, maar ik kwam er toch altijd redelijk goed vanaf. Smokkelde weinig en voelde me nooit ''te vol''. Had ook volop energie! Ben met de kerst vakantie 2 weken naar Curacao geweest (heerlijke tijd gehad daar) en heb daar gewoon gegeten wat de pot schaft. (ben wel gezond blijven doen en heb veel gezwommen om mijn conditie goed op peil te houden). Nu mijn probleem! Na mijn terugkomst ben ik meteen naar de supermarkt gesprint om mijn strakke schema voort te zetten. Na een dagje voelde ik me al futloos en had amper kracht! nu is dag 2 weer voorbij en voel me nog steeds het zelfde. Heb vandaag maar een half uurtje getraint want ik was kapot! terwijl ik haast niks gedaan heb. Ook krijg ik de hoeveelheid voedsel alleen met zeer veel moeite weg! (practisch niet eigenlijk). Weet iemand de oorzaak hiervan? Zelf denk ik dat mijn lichaam weer moet wennen aan de berg voedsel die het te verwerken krijgt. Vind het wel opvallend dat ik wel erg weinig energie heb. Alsof ik de hele dag (of week) niks gegeten heb. Alvast bedankt voor de reacties
Groeten Johan
Groeten Johan
Comment