Voel me erg futloos nu ik weer begonnen ben.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voel me erg futloos nu ik weer begonnen ben.

Nog de beste wensen allemaal. Was voor de kerstvakantie erg goed bezig met een strak voedings + trainingsschema. Heb altijd een beetje moeite gehad met het naar binnen werken van alles wat er op mijn schema stond, maar ik kwam er toch altijd redelijk goed vanaf. Smokkelde weinig en voelde me nooit ''te vol''. Had ook volop energie! Ben met de kerst vakantie 2 weken naar Curacao geweest (heerlijke tijd gehad daar) en heb daar gewoon gegeten wat de pot schaft. (ben wel gezond blijven doen en heb veel gezwommen om mijn conditie goed op peil te houden). Nu mijn probleem! Na mijn terugkomst ben ik meteen naar de supermarkt gesprint om mijn strakke schema voort te zetten. Na een dagje voelde ik me al futloos en had amper kracht! nu is dag 2 weer voorbij en voel me nog steeds het zelfde. Heb vandaag maar een half uurtje getraint want ik was kapot! terwijl ik haast niks gedaan heb. Ook krijg ik de hoeveelheid voedsel alleen met zeer veel moeite weg! (practisch niet eigenlijk). Weet iemand de oorzaak hiervan? Zelf denk ik dat mijn lichaam weer moet wennen aan de berg voedsel die het te verwerken krijgt. Vind het wel opvallend dat ik wel erg weinig energie heb. Alsof ik de hele dag (of week) niks gegeten heb. Alvast bedankt voor de reacties

Groeten Johan

Krijgt waarschijnlijk veel minder koolhydraten binnen dan op vakantie. Dat geeft gewoon een klap. Het lichaam heeft even tijd nodig om om te schakelen. Geef het 2-3 weken.

Comment

of je wordt ziek

Comment

Typ eens wat je nu zoal eet!
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

- Als ontbijt altijd havermout met whey en 2 bananen in de blender. (+ multi, omega 3 en glucosamine)
          - Als tussendoortje voor en na de lunch een weight gain shake (up your mass, 4 scheppen per shake)
          - Als Lunch 6 boterhammen met rosbief, runderrookvlees en zalmfilet.
          - Als avond eten een biefstukje met een halve kilo aardappels, groente, en vaak nog een vetarm sausje. (+ multi, omega 3 en glucosamine)
          - Voor het trainen NO-Xplode.
          - Na het trainen Vitargo en Liquid Aminos
          - Voor het slapen gaan havermout met probolic SR

Heb voor het gemak even de hoeveelheden weg gelaten.

Ziek worden is inderdaad ook nog een optie maar dan zou ik nu ondertussen wel voor pampus op de bank liggen. Ik ga niet echt achteruit.

Comment

Ik denk dat je een flink verkoudheids virus te pakken hebt. Je vakantieadresje was wel wat lekkerder om te vertoeven dan hier. En dan meteen weer gaan trainen zal je lichaam wel een dreun verkocht hebben!
            Ik denk dat je een weekje niet moet trainen, enkel wat cardio doen en weer helemaal wennen aan je voedingschema. Na die week pas weer op de oude voet verder gaan.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb precies hetzelfde
              wou vandaag weer beginnen
              met voedingschema (2 weken ongezond geleefd)
              alleen heb bijna alles laten staan geen honger
              en al helemaal niet in eieren
              eff een weekje wennen
              moet eff weer ritme inkomen
              Chaka Chaka Boy

Comment

Zon geeft ook veel energie (of beter gezegd, heft het futloze op). De overgang van veel zon naar winter weer zal ook wel meespelen?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Ik denk dat je een flink verkoudheids virus te pakken hebt. Je vakantieadresje was wel wat lekkerder om te vertoeven dan hier. En dan meteen weer gaan trainen zal je lichaam wel een dreun verkocht hebben!
                  Ik denk dat je een weekje niet moet trainen, enkel wat cardio doen en weer helemaal wennen aan je voedingschema. Na die week pas weer op de oude voet verder gaan.
                  Geen cardio man. Gewoon niks. Eventueel een wandeling, maar ik zou zelfs dat niet doen. Gewoon raam openzetten en die ziekteverwekkers uit de lucht blazen.
                  Veel vitamine C slikken. En dan bedoel ik ook veel.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X