Februari Keuring Korps Mariniers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

http://forum.bodynet.nl/profile.php?do=editoptions

daar het vinkje uitzetten van ontzichtbare modus,,
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

triple ik bedoelde jou ook niet hoor met dat lampje

maar ik had jouw text even gecopieerd, die oftopic was voor cybersul
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
        http://forum.bodynet.nl/profile.php?do=editoptions

daar het vinkje uitzetten van ontzichtbare modus,,
        thnx MT weer wat geleerd vandaag

Comment

Originally posted by martin27 View Post
          klopt dat moet heel goed werken
          doet een neef van mij ook

oftopic hoe kan het dat je ofline staad ja lampje brand niet
          Is inderdaad de onzichtbare modus. Maar wij zien je altijd, dus als je je probeert te verbergen voor de mods/admins heeft het geen zin.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Is inderdaad de onzichtbare modus. Maar wij zien je altijd, dus als je je probeert te verbergen voor de mods/admins heeft het geen zin.
            haha lol

ik hoef mij niet te verbergen, snap de zin er niet van om je te verbergen

Comment

En raden jullie ook bijvoorbeeld aan om benen te trainen ? leg pres 180 kg 15 herhalingen? 15 herhalingen is toch genoeg voor benen ?
              Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                En raden jullie ook bijvoorbeeld aan om benen te trainen ? leg pres 180 kg 15 herhalingen? 15 herhalingen is toch genoeg voor benen ?
                hmm liever squat+miltary press is egt vermoeiend je moet beide oefeningen in 1 beweging doen he

k zou supersets doen voor meer uithoudingsvermogen,
                k ga ff nieuwe topic openen met schema voor uithoudingsvermogen van Arnel
                18 jaar, 105 kg,

DL:
                210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Klik maar voor wat de eisen zijn bij het hardlopen etc.. http://www.werkenbijdemarine.nl/medi...ST-leaflet.pdf
                  Wat ben ik een spetter

Comment

harstlag wordt gemeten bij het fietsen you're screwed

gwn je harslag naar boven pushen door intervaltraining, je hartslag zal dan aan een hogere intensiteit gaan wennen, en zal lager blijven dan voorheen
                    18 jaar, 105 kg,

DL:
                    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Volgens mij maak je je druk om niets.. weet niet hoe het bij mariniers zit.. maar als ik soms zie wat er toegelaten wordt bij bijv. landmacht na zo'n test aan botjes van een jaar of 17.. das geen probleem..
                      Last edited by little; 13-01-2009, 19:27.

Comment

Heb een paar maten dat naar de mariniers ging, en daar zijn ze net even wat strenger gab.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Heb een paar maten dat naar de mariniers ging, en daar zijn ze net even wat strenger gab.
                          Yep korps mariniers nr 2 na commandos is geen landmacht bullshit haha maar ik ben vandaag begonnen met de loopband 4 dagen per week cardio 40 min is denk k genoeg ik ga het hoop ik makkelijk halen 35 min hard lopen in een rennend tempo geen wandelen ofzo dus moet ff conditie op kicken
                          Wat ben ik een spetter

Comment

als ik jou was zou ik oef zoals squaten en zo weglaten heb je niet zo veel aan als je naar het korps gaat. rennen met bepakking en marsen met bepakking heb je veel meer aan ook voor je test. opdrukken doe dat maar ong tot je de 100 haalt zal ook lekker in je voordeel liggen en evt optrekken. de opleiding is heel pittig dus zorg dat je goed getraind bent zal allemaal in je voordeel liggen. ow ja en aan little een botje heeft meer kans dan een kleerkast

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                              als ik jou was zou ik oef zoals squaten en zo weglaten heb je niet zo veel aan als je naar het korps gaat. rennen met bepakking en marsen met bepakking heb je veel meer aan ook voor je test. opdrukken doe dat maar ong tot je de 100 haalt zal ook lekker in je voordeel liggen en evt optrekken. de opleiding is heel pittig dus zorg dat je goed getraind bent zal allemaal in je voordeel liggen. ow ja en aan little een botje heeft meer kans dan een kleerkast
                              Yep, zal ik doen. Bijvoorbeeld gisteren begon ik eerst 40 min hardlopen op hardloop band en daarna begon ik uurtje te fitnesen. Maar het probleem is de conditie heb ik wel maar me uithoudingsvermogen in me benen nog niet. Maar dat denk k wel binnen 3 weken te redden. En ik had nog een vraag is trouwens de sauna goed voor je conditie ?
                              Wat ben ik een spetter

Comment

dat zou ik niet durven zeggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X