Originally posted by Shredmaster
View Post
Resultaat 8 maanden trainen
Collapse
X
-
ik wil nu het schema volgen wat ik heb uit het boek van arnold schwarznegger hij zet daarin dag 1 bicep,tricep dag 2 benen dag 3 borst,rug dag 4 schouders,nek en dit is op ma,di,do,vrij . voor me voeding let ik wel op het aantal eiwitten en koolhydraten en vetten maar ik heb niet echt een voedingsschema waar ik me aan houdt
Comment
-
Originally posted by JerryFG View Postik wil nu het schema volgen wat ik heb uit het boek van arnold schwarznegger hij zet daarin dag 1 bicep,tricep dag 2 benen dag 3 borst,rug dag 4 schouders,nek en dit is op ma,di,do,vrij . voor me voeding let ik wel op het aantal eiwitten en koolhydraten en vetten maar ik heb niet echt een voedingsschema waar ik me aan houdt
Mocht je en een split willen is ma/wo/vr het meest gebruikt
ma borst schouders triceps
wo benen
vr rug biceps
wat betreft de voeding spreek je jezelf tegen he, je zegt dat je let op het aantal E/K/V maar dat je niet echt een schema hebt waar je je aan houdt.
Dus let je er niet op in mijn inzicht.
Post anders hier eens wat je op een dag eet ben dan wel benieuwd.
GroetenBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
ochtend: 4 eieren , waarvan 1 met eigeel en 3 zonder.+ bakje brinta
10 uur: 2 boterhammen kipfilet en 2 boterhammen kaas
half 1: 2 boterhammen kipfilet en 2 boterhammen pindakaas
4 uur: meestal iets van 2 eierkoeken of ik maak een boterham klaar of een sultana/evergreen ofzo.
6 uur: wat er op tafel komt maar heb wel altijd kip of vis erbij
9 uur na het trainen: eiwitshakie
half 11: paar handjes pinda's
Comment
-
oke je eet WEINIG
ochtend: 4 eieren , waarvan 1 met eigeel en 3 zonder.+ bakje brinta
10 uur: 2 boterhammen kipfilet en 2 boterhammen kaas
maak daar maar 4 boterhammen met kipfilet ervan met banaan boterhammen met kaas weg
half 1: 2 boterhammen kipfilet en 2 boterhammen pindakaas
hier geldt hetzelfde
4 uur: meestal iets van 2 eierkoeken of ik maak een boterham klaar of een sultana/evergreen ofzo.
150 gram rijst, 25 gram nootjes, 2 boterhammen met pindakaas
17:00 bakje tonijn
6 uur: wat er op tafel komt maar heb wel altijd kip of vis erbij
9 uur na het trainen: eiwitshakie
brinta 50 gram
half 11: paar handjes pinda's
500 gram magere kwark
lijkt me een stuk beter om mee te beginnen gebruik je ook al supplementen als visolie capsules en vit capsules?
en gewoon minimaal 2 liter water per dag wist je denk al
en ook wat melk''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: