Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik zie er bij ons wel geregeld trainen met polsbanden (polsverband) nu bij knieverband weet ik dat het nut heeft voor je knieên,maar voor je polsen gaat dit je bloed niet afsluiten ?
Zijn dat niet van die banden die je gelijk aan een stang vast kan maken ? Kan je meer kracht zetten d8 ik, bv als je grip niet voldoende is bij deadlift ofzo, kan je wel een stuk zwaarder.
ik gebruik straps die dingen om je pols die je om de stang rolt zeker met zwaare sets heb je daar veel voordeel van
maar eigenlijk allen bij rug en shrugs deadlifts
"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Ik gebruik zer ook de straps wereld dingen vin dik het. Bij barbelrow en deadlifts kan ik niet zonder. En polsbandjes zijn toch gewoon zweetbandjes of niet?
nou, dat is handig bij bankdrukken vind ik. Je houd de stang dan veel stabieler vast en gaat minder schuin. Maar ik denk dat het niet je bloed afsluit. Of je moet het echt heel heel strak om je pols doen.
God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.
nee hoor dino ik bedoel geen zweetbandjes,maar meer een soort verband is het zoals je rond je knieên doet.straps daar werk ik ook al jaren mee.zou niet meer zonder kunnen
Spinky die dingen die jij bedoeld zijn zinloos in mijn ogen.
Straps daarintegen hebben wel degelijk nut zoals anderen al aangeven. Bij deadliften gebruik ik ze als ik aan mijn max kom ook.
dat heb ik me dus ook steeds afgevraagd. bankdrukken met riem en holle rug. heb het ook geprobeerd, nou, ik word er niks sterker van. laatste druk met kont omhoog werkt wel beetje, mar ook niet echt.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment