weinig tijd maar wil geen spiermassa KWIJT...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weinig tijd maar wil geen spiermassa KWIJT...

Geachte l.

De komende 2 á 3 maanden heb ik weinig tijd om te trainen.
    (waarschijnlijk 1 x per week)

Hoe kan ik het beste trainen om zo min mogelijk spiermassa kwijt te raken ?

Groet.

Chili.

Genoeg eiwitten binnenkrijgen. En alle trainingen die je kan doen, goed doen. Trainen rond de grote 3 met wat assists misschien
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

HiT 1x per 9 dagen ofzo
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Je kan redelijk veel doen thuis nog, genoeg om het beetje bij te houden. Dan die 1e dag fullbody zou ik zeggen.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Zou ook een soort van HIT doen. Op 1 dag alles afmaken als je toch 7 dagen hebt om te herstellen.. Wel zorgen dat je dan elke week vooruit gaat door bijv. elke week een setje toe te voegen of iets in gewicht omhoog te gaan.
          Op je basisoefeningen dan gewichten pakken van rond de 80% max., of hoger.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Zorg er voor dat de dag die je traint fullbody is..compleet met benen.
            En zorg er ook voor dat je alles uit de kast trekt! Je moet compleet gesloopt zijn als je maar 1 keer per week traint!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ging ook zeggen HIT.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Thnx ......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X