vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag

heyz,

ik heb een vraag, ik lees veel op internet dat je flink (gezond) moet eten en drinken om spieren te kweken en zo aan te komen in gewicht,(maar er worden altijd dunne mensen als voorbeeld gebruikt)

maar wat nou als je een normale bouw hebt,? of maakt het niej zoveel uit zolang je maar traint?

lengte: 1.88
    Gewicht:85 kilo
    Lichaamstype:mesomorph
    (ik heb een slanke lichaamsbouw)

alvast bedankt voor het lezen en hopelijk antwoorden:P

Grtz

Michael

Je herstel zal altijd beter zijn, als jij je lichaam geeft waar het om vraagt.

Comment

Wil je spiermassa aanzetten zul je boven je behoefte moeten eten, als je af wil vallen eet je onder je behoefte. Dit geldt voor dunne, dikke, lange, korte, blonde, etcetera mensen.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Maakt niet uit. Of je nu ecto, endo of meso bent, dun of van nature al gespierd als je massa wil zul je altijd goed moeten eten.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Hey ik denk dat je wel een punt hebt,
          Bij mij is het ook zo ik ben nu half jaar bezig samen met mijn pa gaat gewoon goed, zonder voedingsschema,(ben wel cleaner gaan eten) Maar ik denk als je goed traint en rust en veel vreet(dat dee ik altijd al!)En een goede lichaamsbouw hebt een eetschema niet noodakelijk is, voor de eerste tijd, ik denk dat je daarna op een gegeven moment stil komt te staan, en dan een eetschema wel nodig is om weer te groeien!'

Comment

In het begin ga je meestal zoiezo hard idd ook zonder voedinggschema maar het is beter om het meteen goed te doen. Je hebt dan veel meer resultaat!
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Als je je voeding op orde hebt (en zeker schoon en gezond eet) dan zal je herstel altijd een stuk sneller gaan dan wanneer je vaker junkt.
              Of je nu een andere lichaamsbouw hebt dan een ander maakt geen verschil.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Wil je spiermassa aanzetten zul je boven je behoefte moeten eten, als je af wil vallen eet je onder je behoefte. Dit geldt voor dunne, dikke, lange, korte, blonde, etcetera mensen.

Weer wat geleerd. Wist namelijk niet dat blonde mensen ook boven behoefte moeten eten, om in spiermassa aan te kunnen komen. Is het niet zo dat mensen met rood haar, meer boven behoefte moeten eten dan mensen met bruin en/of blond haar ?

()

De toegevoegde waarde druipt er weer vanaf !
                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Door schonere voeding wordt de kwaliteit van meerdere processen in het lichaam verbetert. Daarbij ook kwaliteit van spiermassa.
                  Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
                    Weer wat geleerd. Wist namelijk niet dat blonde mensen ook boven behoefte moeten eten, om in spiermassa aan te kunnen komen. Is het niet zo dat mensen met rood haar, meer boven behoefte moeten eten dan mensen met bruin en/of blond haar ?

()

De toegevoegde waarde druipt er weer vanaf !
                    hoeft niet, blonde mensen kunnnen ook op onderhoud eten om spiermassa aan te zetten

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                      hoeft niet, blonde mensen kunnnen ook op onderhoud eten om spiermassa aan te zetten
                      hu? Heeft genetische aanleg naast voeding invloed op herstel/groei of hebben we het hier nu echt over invloed door verschillende haarkleuren?

Comment

Was sarcastisch Pink.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X