na een ongelukkige val!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• na een ongelukkige val!!!

Beste luitjes,

ben van kuringen (Hasselt-Belgie)deze jaar 40jaar,in 23dec2003 ben ik van 11 meter gevallen op mijn werk(dakwerken)ik had niets te klagen van mijn figuur maar na 2 jaar te bed en geen beweging ben ik zo een 30Kg bijgekomen en spieren zijn gewoon weg?Ik zou graag beginnen met training maar kan mijn linker arm nog niet goed bewegen wegens metaal en spieren afgeknakt zijn en ook mijn rug is vastgezet met schroefjes en plaatjes(half robocop)
    Nu mijn vraag aan julie hebben julie tips of raad met me hoe of waar ik met een bekwame kan een beetje terug aan de gang kan gaan????

Zou je op willen letten waar je je topics opent? Dit past namelijk niet echt in 'Foto's van anabolen'.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat is nogal wat. Een val van 11 meter, je heb geluk gehad .
      Ik zou het heel rustig aan pakken. De pezen en aanhechtingen moeten sterker worden. Dat zou je met enkel cardio moeten doen , voorzover het mogelijk is. Je zal ongtwijfeld een revalidatie achter de rug hebben gehad. Nu is het zaak om zelf daarmee door te gaan. Rustig gaan fietsen en lopen is de eerste optie.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik zou met een fysio bespreken wat je mogelijkheden zijn.
        Na zo een ongeluk moet je denk geen raad hebben van forumbezoekers maar van een dokter of fysio en onder begeleiding gaan trainen.

Heel veel succes iig.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Ik zou met een fysio bespreken wat je mogelijkheden zijn.
          Na zo een ongeluk moet je denk geen raad hebben van forumbezoekers maar van een dokter of fysio en onder begeleiding gaan trainen.

Heel veel succes iig.

Eens! Zeker wat betreft dat onder begeleiding trainen. Is niet niks uiteraard, zeker als je nog een halve robocop bent
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik ben steeds meer en meer aan het doen,fiets per dag omgeveer 20km en loop +/- Km daarmee dat ik er ook mee vermelde dat mijn rechterarm het niet mee doet.Als je de dokters gaat geloven kon ik nooit niet meer lopen .ben al naar verschillende dokters geweest,ze hebben me gewoon verkloot in hasselt en wederopgelapt in pellemberg.en wat ik de site heb gekeken is puur uit nieuwsgierigheid,als dat niet mag dan zou de modds dat ONMIDDELIJK moeten verbannen van de site.Althans bedank ik ieder voor de reactie op deze topic.En voor de zoveelste keer zo te zien is goede raad altijd geld (eurie's)waard

Comment

Ik denk best dat er mensen zijn die jou met een mooi schema kunnen helpen het zou alleen vervelend zijn als er meer schade ontstaat door toedoen van bv een verkeerd schema.
              Maar als je niks aan dokters hebt en het zelf wil doen, lees de stickys, maak een mooi schema en mensen zullen je graag helpen.

Succes,

Comment

Wow... een val van 11 meter. Een rechterarm die het niet meer doet, en een linkerarm die niet doet wat hij moet doen.. En dan toch 20km kunnen fietsen. Respect. Naast erg veel geluk, moet je dan ook wel erg veel doorzettingsvermogen (koppigheid?) en geloof in jezelf hebben. Ik vind het knap! Zeker over een periode van 6 jaar, hadden genoeg mensen de moed opgegeven lijkt me.

Comment

Originally posted by stringover View Post
                  ik ben steeds meer en meer aan het doen,fiets per dag omgeveer 20km en loop +/- Km daarmee dat ik er ook mee vermelde dat mijn rechterarm het niet mee doet.Als je de dokters gaat geloven kon ik nooit niet meer lopen .ben al naar verschillende dokters geweest,ze hebben me gewoon verkloot in hasselt en wederopgelapt in pellemberg.en wat ik de site heb gekeken is puur uit nieuwsgierigheid,als dat niet mag dan zou de modds dat ONMIDDELIJK moeten verbannen van de site.Althans bedank ik ieder voor de reactie op deze topic.En voor de zoveelste keer zo te zien is goede raad altijd geld (eurie's)waard
                  Je heb een lange weg te gaan maar door jou wilskracht gaat dat lukken.
                  Ik heb zelf 3 jaar geleden mijn arm gedeeltelijk verbrijzelt. na 1 jaar fisio kon ik weer redelijk mijn arm gebuiken. Nu weer lekker an de gym , maar het 130 kilo drukken nee dat niet meer. Maar wel goed bezig . Kost veel moeite en pijn maar doorgaan . Luister wel naar je lichaam doe niet de dingen war je erg veel pijn van krijgt. Pijn zal je wel krijgen ga door er mee . Het lichaam maakt zelf stoffen aan voor genezing. Maar alles met maten. dus doe het rustig aan.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X