Probleempje borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleempje borst

Mannen,

K had een vraag ben 16 jaar ben flink aant trainen, vroeger had k last van kleine hangtietjes.
    Ben nu bijna een jaar aant trainen en train redelijk zwaar, met bankdrukke is mijn top dan ook al 85 en weeg zelf 75 nu (was rond 80).
    Mijn borst is erg groot geworden en is keihard, maar allebei mijn tepels wijzen zegmaar naar de buitekant toen en zit vet achter maar kort achter t vet is t gewoon keihard van spier.

Moet ik nu afvalle omdat vet om mijn borst (bij tepel) weg te krijgen of juist flink bulke zegmaar zodat mijn spier het vet gaat ``meenemen`` en vorm gaat geve?

ik doe niet aan kuren en vanalles had iets gehoord over gynecomastie op dit forum ma dat zal het wel niet zijn dan, het lijkt er wel een beetje op soms.

Ben eens benieuwd.

Gr

Voor de rest ben ik niet echt dik ofzow
    Blokjes zien er ook al goed uit in buik ma alleen die borst snap k ma niet

Comment

Ik zou cutten tot je ook geen vet meer op je borst hebt, en dan weer licht bulken om de boel "op te vullen". Overigens zou ik me er niet teveel zorgen om maken. Rond je zestiende schuiven je hormonen rondjes dat het een lieve lust is, en daar hangt het waarschijnlijk mee samen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ General

Thnx general was precies het antwoord wat k wilde horen

Was eerst 83 kilo en ben nu 75 begin het goed in mijn buik te merken en kwa kracht lever ik niks in dus zal denk k wel een kwestie van tijd zijn totdat mijn borst ook minder word.

Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X