Zijkant buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je zal ongetwijfeld wat kracht verliezen.. maar kan beter goed cutten en dan kracht verliezen dan dat je het maar allemala traag gaat. kracht kan je zo terug winnen na de zomer

Comment

@ kees ja dus? beter eerst KT en daarna pas hiit of liit ipv ervoor verspil je alleen maar energie mee

Comment

ehmm, ik ben bezig met even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten en aanpassingen maken om een voedingsschema op te stellen...maar heb moeite met vinden van juiste waarden...

calorietabel.nl is zeer handig alleen bijvoorbeeld volkoren brood is daar 100 gram... maar er staat niet 1 sneetje dus weet ik niet zo goed hoeveel het is...
        iemand hier een antwoord op voor mij?

misschien op de site iets over het hoofd gezien anders ..

alvast bedankt.

Comment

Afslanken is diëten in de eerste plaats, niet cardioën.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Afslanken is diëten in de eerste plaats, niet cardioën.
            Cardioen is ook vet verbranden
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Babo View Post
              ehmm, ik ben bezig met even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten en aanpassingen maken om een voedingsschema op te stellen...maar heb moeite met vinden van juiste waarden...

calorietabel.nl is zeer handig alleen bijvoorbeeld volkoren brood is daar 100 gram... maar er staat niet 1 sneetje dus weet ik niet zo goed hoeveel het is...

alvast bedankt.
              1 snee volkoren brood is ongeveer 75 kcal en heeft 14 gram kh
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Babo View Post

alvast bedankt.
                Men neme de weegschaal en legge het brood daar op. Grote kans dat je dan wel zult weten. Je kunt dat zo niet zeggen, want je hebt brood is alle groten en diktes.
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X