beste mensen,
ik heb enkele algemene vragen.
ik hef nu halters van elk 5kg.
ik weet welke oefeningen ik moet doen maar weet niet juist hoeveel keer en hoeveel rust ik moet nemen enz..
kan iemand me inlichten?
ik hef soms een half uur per dag, met pauzes.
ik heb de dag erna altijd spierpijn (dit is de eerste week )
is dit normaal? teken dat ik de oefening wel/niet goed doe?
vroeger ging ik 2-3 x in de week gewichtjes heffen enz aan zo'n machinen, daar had ik nooit echt veel spierpijn.
nu ga ik niet meer fitnessen omdat het echt te veel kost
sochtends eet ik veel, smiddags wat minder maar oma kookt dus soms wel vette kost,
en savonds probeer ik weinig en gezond te eten.
volgens google ben ik endomorf, en krijg ik sneller vet ofz dus ik eet gn snoep zoetigheden of frisdrank meer.
qua voeding denk ik wel dat ik goed zit, maar hoe laat ik mijn buikspieren tevoorschijn komen?
ze zijn wel hardenz denk ik, maar er blijft een laagje boven en in het verleden heb ik daar hard aan getraind, maar het kwam nooit zichtbaar.
iemand tips?
ik hoor het wel, bedankt
ik heb enkele algemene vragen.
ik hef nu halters van elk 5kg.
ik weet welke oefeningen ik moet doen maar weet niet juist hoeveel keer en hoeveel rust ik moet nemen enz..
kan iemand me inlichten?
ik hef soms een half uur per dag, met pauzes.
ik heb de dag erna altijd spierpijn (dit is de eerste week )
is dit normaal? teken dat ik de oefening wel/niet goed doe?
vroeger ging ik 2-3 x in de week gewichtjes heffen enz aan zo'n machinen, daar had ik nooit echt veel spierpijn.
nu ga ik niet meer fitnessen omdat het echt te veel kost
sochtends eet ik veel, smiddags wat minder maar oma kookt dus soms wel vette kost,
en savonds probeer ik weinig en gezond te eten.
volgens google ben ik endomorf, en krijg ik sneller vet ofz dus ik eet gn snoep zoetigheden of frisdrank meer.
qua voeding denk ik wel dat ik goed zit, maar hoe laat ik mijn buikspieren tevoorschijn komen?
ze zijn wel hardenz denk ik, maar er blijft een laagje boven en in het verleden heb ik daar hard aan getraind, maar het kwam nooit zichtbaar.
iemand tips?
ik hoor het wel, bedankt
Comment