1. Het is jou gym, je kan doen wat je wil. Als je wil smijten met barbells, dumbells, gewichten etc. doe je dat gewoon. Je hoeft niet perse voorzichtig alles neer te leggen want het zijn niet een ander zijn spullen. Het zijn jouw spullen dus jij bent verantwoordelijk. Mocht er toch iets kapot gaan ofzo dan is dat jouw probleem. Oftewel lekker de gewichten laten vallen.
2. Je bepaalt zelf de muziek. Of dat nu operah is of death metal, maakt allemaal geen reet uit, jij kiest. Hoef ook niet te kloten met oordopjes, ik hang gewoon speakers op enzo dus ideaal.
3. Je bent niet gebonden aan bepaalde hygiene eisen/regels. Geen gezeik van verplichte handoeken en dat soort dingen. Als ik het dus bijvoorbeeld fijn vind om in me onderbroek te trainen is er niemand die me tegen houd.
4. Niemand die me in de weg loopt. Ik kan altijd squatten, bankdrukken, wat dan ook, hoef nooit te wachten.
5. Ik hoef me niet te storen aan betweterende arrogante beachboys die wel 90kg kunnen drukken, maar nog niet eens hun bodyweight squatten. En natuurlijk allerlei andere storende mensen, betweters enzo. De ijzerzaal is voor mij alleen en uiteraard personen die toestemming krijgen om er te mogen trainen zoals bijv. trainingspartner.
6. Of het nu kerstmis is of allerlei andere onzin, als ik wil trainen kan dat. De gym is altijd open. Of het nu onweert, vriest wat dan ook, niets kan je tegen houden. Je zit dus ook niet aan bepaalde tijden vast.
nog een voordeel je kan snel aan je eten weer beginnen om niet te lang katabool te zijn
Comment