Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
volgens mij moeten jullie wat harder trainen. Ik heb altijd een handoek bij me (die ik ook gebruik, maar alsnog is mijn tshirt van voor en van achter compleet doorweekt.
dan trek ik direct na de training een nieuw shirt aan. Deze is bij thuiskomst ook al weer aardig nat van het nazweten. dus thuis na het douchen maar weer een nieuw shirt
ik heb dat ook maar ik leg die handdoek op de banken neer om zo niet de volgende in een laag zweet de oefeningen te laten doen
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Ik gebruik ook geen handdoek (train in HoG), wat vies zijn van wat water met zout is maar pussy shit..
In deze fucked up warme dagen (ik heb het liever heel wat frisser) train ik altijd in bloot bovenlijf zoals de meesten hier. Na training gewoon alles wat proper maken.
@wengstertje: ik denk niet dat je een goede benchpress kunt uitvoeren als er zo een glijdende vot onder jou zit.
instructeurs die de nieuwe huisvrouwtjes 'begeleiden' op apparaten en er alsnog een theehuis van weten te maken....en dan mij vertellen dat deadliften slecht voor je rug is.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
De ik-laat-een-flinke-scheet-in-een-benauwde-sportschool-en-ik-vind-het-reuze-grappig types.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik gebruik ook geen handdoek (train in HoG), wat vies zijn van wat water met zout is maar pussy shit..
In deze fucked up warme dagen (ik heb het liever heel wat frisser) train ik altijd in bloot bovenlijf zoals de meesten hier. Na training gewoon alles wat proper maken.
@wengstertje: ik denk niet dat je een goede benchpress kunt uitvoeren als er zo een glijdende vot onder jou zit.
ja ok :P m'n handdoekkie valt er ook wel eens af ja en lig dan zonder handdoekie maar ik vind het gewoon niet lekker vooral met deze warme dagen om in het zweet van een ander te liggen... maar voor ik naar de sportschool ging deed ik ook gewoon kracht training (ondersteuning van sport dus geen powerliften) en zaten we ook zomers gewoon in het warme hok zonder shirt of we verplaatste alles naar buiten :P
maar misschien ben ik wel een pussy geworden ja :P
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Gisteren iemand naast me in de gym "Ik heb van die pillen, daar zitten net zoveel eiwitten in als 2 kilo kip. Zonder die dingen ben je gewoon nergens".
Gisteren iemand naast me in de gym "Ik heb van die pillen, daar zitten net zoveel eiwitten in als 2 kilo kip. Zonder die dingen ben je gewoon nergens".
Ah, als hij die dingen weg krijgt is ie een geoefend bolletjesslikker.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
OT: de instructeur die meer op z'n stoel zit dan rondloopt
Ik zit ook veel als instructeur, beetje kijken hoe anderen zich uitsloven is best grappig, vooral als ze falen en dan altijd een excuus zoeken waarom het weer niet ging
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment