Knap als je maar 50 kilo weegt, en dan 60 kilo kan drukken!
Sportschool Types!
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostDe ik-ga-squaten-met-50-kg-en-maak-de-hele-magnesiumpot-leeg-en-smeer-het-op-mijn-handen-en-nek-type.
Iemand een idee wat het nut ervan is om veel magnesium op je nek en vooral je handen te smeren, terwijl je een normale squat uitvoert? Vond het een beetje raar, zeker met zo een laag gewicht.
Originally posted by Pieterman View PostIemand al een paar triple-b's gespot?
Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostSowieso is magnesium vrij nutteloos bij squatten.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostJa dat vond ik ook. Toen hij me vroeg of ik de gewichten nog nodig zei, zei ik nee en vroeg "waarom smeer jij zoveel magnesium op je handen en nek, terwijl je aan het squaten bent?" Hij lachde een beetje, maar heb er niet echt een antwoord op gekregen. Wat een nutteloos gedoe zeg, magnesium op je handen doen tijdens het squaten.
Hoe meer het stuift, hoe minder zie je die lullige gewichtjes die hij gebruikt...
Comment
-
Ik ben bang dat ik er vandaag zelf een was.
Ik hang teveel gewicht aan de legpress en laat het na vier reps keihard vallen zodat iedereen naar me kijkt type.....
Ik had al drie sets gedaan met 200kg en maandag deed ik nog een set met 220 dus ik wilde 240 proberen. Maar na 4 reps ging het mis en kreeg ik de plaat niet meer omhoog. Dus die kwam naar beneden. Gelukkig kon ik hem nog wel een beetje zachtjes neerzetten dus de klap was een stuk minder hard. Maar ik voelde me wel zitten hoor.
Niet onder de indruk!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk heb soms magnesium aan me handen tijdens het squaten....wat is daar mis mee?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDe ijdele veteraan van een jaar of 55 met een goed lijf die aan het trainen is met werkhandschoenen en bij elke rep zo hard schreeuwt dat ze hem in limburg waarschijnlijk ook horen....wat een lul is dat zeg!
Indrukwekkend hoor...als je bankdrukt met 40 kg...Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -