Das leuk. De voetbal clubs van niveau hebben hun eigen kracht faciliteit waar het gehele team traint. Geen lekkere wijven te vinden :P
Sportschool Types!
Collapse
X
-
Dat het nu 2 tot 3x zo druk is als anders, oftewel de goede voornemens fitnesser, vandaag waren er weer twee die ik gisteren ook al had gezien en die precies het zelfde schema gedaan hadden als gisteren wat bestond uit: seated rows (zegt de een tegen ander, ja dit is voor je buik en ze roeiden als een gek met hun hele lichaam), daarna bankdrukken met 25 kilo en toen gingen ze weer seated rows doen en toen weer bankdrukken. Toen hadden ze nog 4 kilo dumbells gepakt voor bicep curls en gingen ze weer seated rows doen en bankdrukken.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostDat het nu 2 tot 3x zo druk is als anders, oftewel de goede voornemens fitnesser, vandaag waren er weer twee die ik gisteren ook al had gezien en die precies het zelfde schema gedaan hadden als gisteren wat bestond uit: seated rows (zegt de een tegen ander, ja dit is voor je buik en ze roeiden als een gek met hun hele lichaam), daarna bankdrukken met 25 kilo en toen gingen ze weer seated rows doen en toen weer bankdrukken. Toen hadden ze nog 4 kilo dumbells gepakt voor bicep curls en gingen ze weer seated rows doen en bankdrukken.
Comment
-
een maatje van me ging mee trainen.. dus ik vraag wat hij precies van plan was om te gaan trainen..
dat maakte hem niet uit zolang hij maar bezig is
en hij had ook een keer een opmerking weet niet meer hoe dat te spraken kwam, maar toen zei hij: ik zweet toch dan ben ik toch goed bezigAge 17 / Weight 65 KG / Height 173 CM / City IJmuiden
Comment
-
De ijdele veteraan van een jaar of 55 met een goed lijf die aan het trainen is met werkhandschoenen en bij elke rep zo hard schreeuwt dat ze hem in limburg waarschijnlijk ook horen....wat een lul is dat zeg!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDe ijdele veteraan van een jaar of 55 met een goed lijf die aan het trainen is met werkhandschoenen en bij elke rep zo hard schreeuwt dat ze hem in limburg waarschijnlijk ook horen....wat een lul is dat zeg!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
De ik-ga-squaten-met-50-kg-en-maak-de-hele-magnesiumpot-leeg-en-smeer-het-op-mijn-handen-en-nek-type.
Iemand een idee wat het nut ervan is om veel magnesium op je nek en vooral je handen te smeren, terwijl je een normale squat uitvoert? Vond het een beetje raar, zeker met zo een laag gewicht.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x
- SSB hindu squat:25kg 20x
Deficit SL DL:
- 122.5kg 3x
- 102.5kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 6x
- hindu squat BW 55x
Safety bar goodmorning:
- 40kg 20x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 weken geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment