Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zit ook veel als instructeur, beetje kijken hoe anderen zich uitsloven is best grappig, vooral als ze falen en dan altijd een excuus zoeken waarom het weer niet ging
Ik zit ook veel als instructeur, beetje kijken hoe anderen zich uitsloven is best grappig, vooral als ze falen en dan altijd een excuus zoeken waarom het weer niet ging
whaha ja sommige gaan dan beginnen , maar vroeger bankte ikke 170kg bla bla:P
de ik ben bodynetter en ik erger me aan alles in de sportschool type...
ga trainen! ipv op andere te letten.
Ey, wat moeten al die powerlifters van bodynet anders doen als ze weer 5 minuten 'moeten' wachten voordat ze weer een setje 'mogen'?
de instructeur die meer op z'n stoel zit dan rondloopt
Liever dat dan wanneer DE instructeur, aka eigenaar, zelf gaat bankdrukken. Zijn reet gaat - ik lieg niet - een halve meter de lucht in. Maar hij kan wél 8 reps met 110kg, waarvan 4 mbv spotter.
whaha ja sommige gaan dan beginnen , maar vroeger bankte ikke 170kg bla bla:P
Ja vroeger at me opa roggebrood met spek en kon 160 kilo boven zijn hoofd stoten als worstelaar/gewichtheffer, nu kan die niet eens zijn broek droog houden.
Ik faal ook vaak, ik geef gewoon de zwaartekracht de schuld.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
De ik-heb-lekkere-tieten-en-wil-naar-lekkere-gespierde-mannen-kijken-en-voor-de-rest-niets-doen-en-een-beetje-ouwehoeren-met-mijn-vriendinnetjes-die-ook-lekkere-tieten-hebben-types.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment