Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

even een vraag: wie krijgt die kwark naar binnnen?

das heftig spul bij een lepel heb ik er al genoeg van

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
      even een vraag: wie krijgt die kwark naar binnnen?

das heftig spul bij een lepel heb ik er al genoeg van
      *zucht* gezien het aantal topics over kwark zijn er zat mensen die het binnen krijgen of iets gevonden hebben om het lekkerder te maken.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sommige merken zijn super zuur en andere merken minder. Zo vind ik Petite France een lekker merk terwijl andere me laten braken.

Comment

Suiker/zoetstof.
          In de blender met fruit en dan ff terug in de koelkast.
          Honing/jam (normale jam is 60% suiker ofzo)
          Noten.
          Rozijnen.
          Muesli.
          Mengen met melk.
          Olie.
          Kaneel.
          Maar net wat Pinada zegt,.. met wat zoeken kom je veel tegen.

Als je fruit doet; pas op met ananas en melk. Dat kan gaan schiften, dus gelijk opeten. Verse ananas bevat wel een enzym wat goed is tegen de winderigheid door eiwitten

Suiker/zoetstof is het slechtste om toe te voegen. Fruit is ook minder goed, maar lang niet zo erg als gewoon suiker. Zou dat aan t begin gewoon toevoegen, en dan langzaam wennen aan de kwarksmaak.

Verschilt ook erg qua welk merk je hebt. De ene is droger en zuurder dan de andere.

Comment

De eerste 3 bakken waren verschrikkelijk maar daarna is het gewoon gewennigheid en vind het helemaal niet zo vies meer moet ik zeggen.
            Leren eten Je moet wel (ofja is ook niet helemaal waar)
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ja ik heb nu melkan magere kwark mild van smaak en licht verteerbaar voor me staan. Ik wil dat dolgraag naar binnen krijgen, maar na iedere hap heb je die nasmaak. En die is bij mij zo verschrikkelijk. Valt hier niks tegen te doen? Ik had al geprobeerd om erna water te drinken maar als je de volgende hap wilt nemen is het net of je moet braken.
              Last edited by michaelj15; 29-06-2009, 11:55.

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
                ja ik heb nu melkan magere kwark mild van smaak en licht verteerbaar voor me staan. Ik wil dat dolgraag naar binnen krijgen, maar na iedere hap heb je die nasmaak. En die is bij mij zo verschrikkelijk. Valt hier niks tegen te doen? Ik had al geprobeerd om erna water te drinken maar als je de volgende hap wilt nemen is het net of je moet braken.

Ik heb de oplossing al gevonden: wat tasting siroop erdoor heen. Toch bedankt

Comment

Wat ik altijd deed was wat suiker. Toen daarna elke volgende keer dat je kwark neemt net weer iets wat minder suiker als de vorige keer. Dat doe je dan een keer of vijf ofzo ik noem maar wat totdat je hem uiteindelijk gewoon puur eet.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

en helpt dat goed of?

Ik heb nu ongeveer 4 eetlepels kwark en 3 scheutjes sirooop

Comment

Bij mij werkte dat wel ja.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb over mijn eerste bak gewoon 1 uur gedaan.
                        En nou heb ik ze binnen 10 minuten weg. Lekker achter tv zitten en maar eten. Toch wel lekker.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik gooi er ook wat siroop bij, steeds wat minder.
                          Wat ook goed helpt is eten tijdens het tv kijken (zoals Laurann al zei), dan eet je onbewust zo je bakkie kwark leeg.

Comment

oh, ja dan ga ik dat eens proberen. Maar die siroop in combinatie met kwark is niet slecht?

Comment

Qua smaak zeker niet! Wij hebben altijd wel wat siroop (aanmaak limonade) in huis staan en een klein scheutje in de kwark doet voor mij al wonderen qua smaak.
                              Het is net als met suiker.. hoe minder je er van in je kwark doet des te gezonder is het.
                              Je kunt trouwens ook honing in je kwark doen, ook lekker!

Comment

thuis trainen

Hey,

ben net in dezelfde situatie beginnen trainen. Ik wil me niet verplaatsen naar een fitnesscentrum (vind het te duur en ik kreeg er amper begeleiding) dus ben ik thuis beginnen trainen.

er bestaat een perfecte methode die redelijk populair is in Frankrijk die gebaseerd is op huis, tuin en keukenmiddelen als het ware. Het is een enorm intensieve training en alles staat perfect uitgelegd. Zowel qua oefeningen, als wanneer trainen, welke pauzes nemen, volgorde van oefeningen, voeding, uithoudingsvermogen, belang lenigheid en een preciese uitleg over de stretchoefeningen.

Enige voorwaarde is natuurlijk dat je een beetje Frans kan (of Spaans of Pools, want in die talen bestaat het boek ook)

Hier vind je de link:
                                Méthode Lafay --> dit is een forum met mensen die volgens deze methode trainen

en de boek kan je het goedkoopst kopen op Amazon.fr (zelfs zonder verzendingskosten)
                                Méthode de musculation : 110 exercices sans matériel: Olivier Lafay: Amazon.fr: Livres

Mijn collega heeft eerst met gewichten getraind, maar is nadien omgeschakeld naar deze methode en heeft er op veel minder tijd een schitterend resultaat mee geboekt.

Ik ben nu zelf 1 maand bezig en mijn resultaten gaan eveneens zienderogen vooruit. Echt spectaculair. Het enige wat je wel moet hebben is een bar om u aan op te trekken. Ikzelf gebruik hiervoor mijn voetbalgoal in de tuin, er zijn verschillende mogelijkheden natuurlijk.

het kost je geen geld, enkel veel discipline (maar ja, da's in een fitnesscentrum niet anders als je goede resultaten wil)

groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X