Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veel squaten en rug oefeningen doen. Krijg je ze ook
    Bicep Curls en zo is overrated.

Comment

ja daar zeg je wat sportschool eah

Comment

Iron Gym – Innovatief apparaat voor pull-ups en chin-ups

De Iron Gym. Zag het op Tell Sell net voorbij komen :P

Optrekken en hanging Leg Raises zijn altijd handig voor alles.

Comment

ikzelf heb vroeger veel getraind met bodyweight
          je kan bijv:

opdrukken
          opdrukken smal
          handen op rand van bed, kont tot de grond zakken en opdrukken(dippen)
          biceps curlen met emmer water.
          side raises met gestrekte arm, 2 emmers.
          je kan zakken met zand vullen, en die in een rugzak doen.
          (en daarmee squatten, of opdrukken verzwaren)
          in zoon speeltuintje met stang (optrekken)

mischien dat er op school voor jou wel mogelijkheden zijn,
          als je je situatie uitlegt aan je sportleraar op school.
          (dat je wat aan je gezondheid wil doen, en wat krachttraining wil doen.)
          maybe dat je dan wel gebruik van de sportzaal mag gebruiken.

Of mischien dat je met je pa samen een keertje kan gaan kijken in de sportschool. en dan samen met hem een training doet.
          zo kun je hem eventueel overtuigen.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dat is wel mooie uitleg op die site falstyr

En dybonet wat jij opnoemde doe ik van:

opdrukken
            dippen
            biceps train ik door een rugzak vol met boeken te proppen. (is ongeveer 7 kg) en dan die steeds omhoog naar mijn schouders toe trekken
            Dan doe ik nog die oefening met die handen in een hart op de grond te zetten, en dan opdrukken. Voor de binnenkant van je bovenlichaam was dat dacht ik

Op school hebben we geen gymzaal en ook geen sport. Ik zit nu op het mbo elektro. Daar krijg je alleen maar engels nederlands en elektro meer niet.

En ik denk dat ik mijn pa nergens mee krijg, die zit zich liever vol te duwen met vanalles en op de bank te hangen dan dat hij ergens heen gaat.

Comment

Ah...het type saboteurs zijn je ouders. Bang dat jij gezond wordt en hun gaan zien wat je kan bereiken als je wilt en zo op hun eigen tekortkomingen worden gewezen. Tja dan leven ze liever in het ongewisse en zorgen ze dat jij ook niet gaat sporten. Wel triest dat ze hun eigen luiheid op jouw projecteren :S

Comment

ja precies zo kun je het omschrijven, maar daarvoor probeer ik thuis wat een aardig figuur te krijgen zodat ze misschien nog bij draaien. Hopelijk zeggen ze dan dat het wel goed is ofzo

Comment

maar mijn vader is vooral zo gesteld, mijn ma die eet alleen maar groenten enzo. Die eet nog geen ene mars op 1 jaar

Comment

Je kan thuis aardig op weg komen met al die bodyweight oefeningen... ik spreek uit ervaring.
                    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                      Je kan thuis aardig op weg komen met al die bodyweight oefeningen... ik spreek uit ervaring.

ik hoop het

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
                        ik hoop het
                        Wat ik gedaan:

ze waren er ook op tegen bij mij.
                        toen heb ik ze stukjes laten lezen waarom het allemaal goed voor is (staan genoeg dingen hier)
                        daarna gezegt dat ik alles betaal en als ik slechte cijfers haal dat ik er dan niet heen ga.

toen na veel stukjes te laten lezen hebben ze het goed gekeurd en train nu met heel veel plezier al 1 jaar
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          Wat ik gedaan:

ze waren er ook op tegen bij mij.
                          toen heb ik ze stukjes laten lezen waarom het allemaal goed voor is (staan genoeg dingen hier)
                          daarna gezegt dat ik alles betaal en als ik slechte cijfers haal dat ik er dan niet heen ga.

toen na veel stukjes te laten lezen hebben ze het goed gekeurd en train nu met heel veel plezier al 1 jaar

maar lazen ze die stukjes bij jouw dan? Bij mij willen ze er nooit wat van weten en schuiven ze het weg

Comment

Dan zijn ze gewoon verschrikkelijk eigenwijs en kinderachtig bezig als ze nog niet eens de moeite willen nemen om wat meer informatie op te doen.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

inderdaad, jouw ouders zijn wel erg triest als ze niet eens naar hun zoon willen luisteren en niet eens geinteresseerd zijn in jouw interesses.
                              Groeten

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
                                maar lazen ze die stukjes bij jouw dan? Bij mij willen ze er nooit wat van weten en schuiven ze het weg
                                ik had het uitgeprint en heb het na veel aandringen met hun samen gelezen
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X