Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ikzelf heb vroeger veel getraind met bodyweight
je kan bijv:
opdrukken
opdrukken smal
handen op rand van bed, kont tot de grond zakken en opdrukken(dippen)
biceps curlen met emmer water.
side raises met gestrekte arm, 2 emmers.
je kan zakken met zand vullen, en die in een rugzak doen.
(en daarmee squatten, of opdrukken verzwaren)
in zoon speeltuintje met stang (optrekken)
mischien dat er op school voor jou wel mogelijkheden zijn,
als je je situatie uitlegt aan je sportleraar op school.
(dat je wat aan je gezondheid wil doen, en wat krachttraining wil doen.)
maybe dat je dan wel gebruik van de sportzaal mag gebruiken.
Of mischien dat je met je pa samen een keertje kan gaan kijken in de sportschool. en dan samen met hem een training doet.
zo kun je hem eventueel overtuigen.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
opdrukken
dippen
biceps train ik door een rugzak vol met boeken te proppen. (is ongeveer 7 kg) en dan die steeds omhoog naar mijn schouders toe trekken
Dan doe ik nog die oefening met die handen in een hart op de grond te zetten, en dan opdrukken. Voor de binnenkant van je bovenlichaam was dat dacht ik
Op school hebben we geen gymzaal en ook geen sport. Ik zit nu op het mbo elektro. Daar krijg je alleen maar engels nederlands en elektro meer niet.
En ik denk dat ik mijn pa nergens mee krijg, die zit zich liever vol te duwen met vanalles en op de bank te hangen dan dat hij ergens heen gaat.
Ah...het type saboteurs zijn je ouders. Bang dat jij gezond wordt en hun gaan zien wat je kan bereiken als je wilt en zo op hun eigen tekortkomingen worden gewezen. Tja dan leven ze liever in het ongewisse en zorgen ze dat jij ook niet gaat sporten. Wel triest dat ze hun eigen luiheid op jouw projecteren :S
ja precies zo kun je het omschrijven, maar daarvoor probeer ik thuis wat een aardig figuur te krijgen zodat ze misschien nog bij draaien. Hopelijk zeggen ze dan dat het wel goed is ofzo
ze waren er ook op tegen bij mij.
toen heb ik ze stukjes laten lezen waarom het allemaal goed voor is (staan genoeg dingen hier)
daarna gezegt dat ik alles betaal en als ik slechte cijfers haal dat ik er dan niet heen ga.
toen na veel stukjes te laten lezen hebben ze het goed gekeurd en train nu met heel veel plezier al 1 jaar
ze waren er ook op tegen bij mij.
toen heb ik ze stukjes laten lezen waarom het allemaal goed voor is (staan genoeg dingen hier)
daarna gezegt dat ik alles betaal en als ik slechte cijfers haal dat ik er dan niet heen ga.
toen na veel stukjes te laten lezen hebben ze het goed gekeurd en train nu met heel veel plezier al 1 jaar
maar lazen ze die stukjes bij jouw dan? Bij mij willen ze er nooit wat van weten en schuiven ze het weg
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment