Thuis trainen
Collapse
X
-
-
Ik snap niet dat je ouders zo,n opmerking maken ik ken genoeg minderjarige die 2x zoveel weten als 40+ers van een generatie zonder internet en zwaar gelovige overtuigingen.
anyway ik ben ook 17 kben nu 9 maanden bezig en mn ouders steunen het gewoon maar dat zal vooral komen omdatk hiervoor een lapzwans was :P
alsk jouw was zouk of een sportschool zonder toestemming zoeke of w8e tot je 18e of je iemand die et al jaren doet met je ouders laten praten en anders moet je ze gewoon bitchslappe!Pumping Iron.
Comment
-
Originally posted by Bram The DoK Man View PostIk snap niet dat je ouders zo,n opmerking maken ik ken genoeg minderjarige die 2x zoveel weten als 40+ers van een generatie zonder internet en zwaar gelovige overtuigingen.
anyway ik ben ook 17 kben nu 9 maanden bezig en mn ouders steunen het gewoon maar dat zal vooral komen omdatk hiervoor een lapzwans was :P
alsk jouw was zouk of een sportschool zonder toestemming zoeke of w8e tot je 18e of je iemand die et al jaren doet met je ouders laten praten en anders moet je ze gewoon bitchslappe!
ja was ik ook al van plan Ik denk dat ik tot mijn 18 thuis doe, en daarna ga ik gwn als ze me wille tegenhouden kan ik zeggen dat ik 18 ben
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostOf pak 2 emmers van 10L en vul ze desnoods en doe een bezem door de ringen om te deadliften/bicep curls etc. Wees inventief.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by michaelj15 View Postjullie zullen waarschijnlijk allemaal ouder zijn ofniet? Ik ben pas 17. Zij zeggen bij mij hoe wil jij dat weten je bent nog niet eens meerderjarig
Oh, dit klinkt misschien wat negatief maar zijn gewoon wat tegengestelde gedachten, voor de rest kunnen we het best met elkaar vinden hoor.
Om een lang verhaal kort te maken, probeer gewoon om er is een keer voor te gaan zitten samen met je ouders. Je hoeft niet overal precies hetzelfde over te denken maar het scheelt al als je je verhaaltje kan doen. Verder vind ik, maar daar bemoei ik me verder niet mee want wil het niet nog lastiger voor je maken, maar als je 17 jaar bent mag je best wel is je bek open trekken en wat terug zeggen. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat je gelijk ruzie moet gaan maken, maar je mag best wel is zeggen hoe je erover denkt. Je kan dan nog best wel is hebben dat ze met het zwakke excuus komen dat je brutaal bent ofzo, maar als je volhoud wil dat nog best wel is helpen. Je bent geen kind van 12 meer toch? Laat gewoon zien dat je jezelf wel red en dat ze je niet zo op je kop moeten zitten.Last edited by jordy; 28-06-2009, 13:09.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostIk heb dit 1x gedaan bij mn ma om te MP'en (bezemsteel afgezaagd en aan de zijkanten boodschappentassen met bakstenen) en ik kan je vertellen dat dit verschrikkelijk KUT gaat!! Dat hele ding zwabbert heen en weer en je kan VEEL minder gewicht trekkenOwner of the Iron Playground.
Comment
-
Na mn post ff de pagina's doorgelezen: wat een koppige saboteurs! :s Ik heb ook saboteurs in mn leven gehad (ex schoonouders etc), maar dit slaat echt alles! Dat ze niet eens naar hun eigen zoon luisteren is gewoon brutaal!
Ik zou aankaarten dat je als hun zoon gehoord wilt worden en dat je met ze wilt praten. Een normale gezonde conversatie zonder verwijten of gezeik aan hun kop (en aan jouw kop natuurlijk). Als ze DAT niet eens willen zou ik ze een ultimatum stellen, want zo een sfeer kan nooit goed voor je ontwikkeling zijn.
Als je dan hun tijd hebt, zorg dan dat je wat kleine stukjes vindt die aantonen dat tienerbb JUIST gezond en goed is en dat je begeleiding nodig hebt. Die begeleiding heb je niet thuis, dus een sportschool is een betere keus. Thuis ga je jezelf verneuken. Mag je dan ook niet thuistrainen? Zeg dan dat je het toch wel gaat doen als ze niet in je kamer zijn of als ze weg zijn (zij zijn kinderachtig als ouders, dan mag jij dat zeker zijn als kind ) met het risico dat je jezelf verneukt. "Willen jullie soms dat ik mezelf verkloot een een hernia aantrain?" Lekker psychologisch te werk gaan en HEEL rustig en vooral rationeel blijven, zonder stemverheffing22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
kerel je bent 17 dan mag je toch zelf bepalen wat je doet tenminste bij mij vrij normaal kijk als je zegt dat je aan de anabolen gaat dan kan ik nog begrijpen dat je ouders het niet goed vinden. maar je mag toch wel gewoon fitnesse. ik zou ook gewoon spullen op internet bestellen en gewoon aan de slag gaan. kunnen ze moeilijk tegen houden als je het al in huis hebt. als je het gewoon van je eigen geld koopt is het toch geen probleem. nou iig succes met trainen.
Comment
-
Originally posted by beunhaas View Postkerel je bent 17 dan mag je toch zelf bepalen wat je doet tenminste bij mij vrij normaal kijk als je zegt dat je aan de anabolen gaat dan kan ik nog begrijpen dat je ouders het niet goed vinden. maar je mag toch wel gewoon fitnesse. ik zou ook gewoon spullen op internet bestellen en gewoon aan de slag gaan. kunnen ze moeilijk tegen houden als je het al in huis hebt. als je het gewoon van je eigen geld koopt is het toch geen probleem. nou iig succes met trainen.
jazeker je hebt ook gelijk, maar hier in dit huis zijn nog andere dingen. Die ga ik niet aan de klok bij andere hangen, maar het komt erop neer dat ik vrij weinig mag
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-