Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    ik had het uitgeprint en heb het na veel aandringen met hun samen gelezen
    Originally posted by Revius View Post
    inderdaad, jouw ouders zijn wel erg triest als ze niet eens naar hun zoon willen luisteren en niet eens geinteresseerd zijn in jouw interesses.
    Originally posted by jordy View Post
    Dan zijn ze gewoon verschrikkelijk eigenwijs en kinderachtig bezig als ze nog niet eens de moeite willen nemen om wat meer informatie op te doen.

jullie zullen waarschijnlijk allemaal ouder zijn ofniet? Ik ben pas 17. Zij zeggen bij mij hoe wil jij dat weten je bent nog niet eens meerderjarig

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
      jullie zullen waarschijnlijk allemaal ouder zijn ofniet? Ik ben pas 17. Zij zeggen bij mij hoe wil jij dat weten je bent nog niet eens meerderjarig
      ik ben sinds mei 18 geworden en begon toen ik net 17 was
      Calisthenics / Street workout

Comment

okee, ja ik word in november 18. Het sporten wat ik nu doe, doe ik het sávonds op mijn kamer

Comment

Ik snap niet dat je ouders zo,n opmerking maken ik ken genoeg minderjarige die 2x zoveel weten als 40+ers van een generatie zonder internet en zwaar gelovige overtuigingen.

anyway ik ben ook 17 kben nu 9 maanden bezig en mn ouders steunen het gewoon maar dat zal vooral komen omdatk hiervoor een lapzwans was :P

alsk jouw was zouk of een sportschool zonder toestemming zoeke of w8e tot je 18e of je iemand die et al jaren doet met je ouders laten praten en anders moet je ze gewoon bitchslappe!
          Pumping Iron.

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
            Ik snap niet dat je ouders zo,n opmerking maken ik ken genoeg minderjarige die 2x zoveel weten als 40+ers van een generatie zonder internet en zwaar gelovige overtuigingen.

anyway ik ben ook 17 kben nu 9 maanden bezig en mn ouders steunen het gewoon maar dat zal vooral komen omdatk hiervoor een lapzwans was :P

alsk jouw was zouk of een sportschool zonder toestemming zoeke of w8e tot je 18e of je iemand die et al jaren doet met je ouders laten praten en anders moet je ze gewoon bitchslappe!

ja was ik ook al van plan Ik denk dat ik tot mijn 18 thuis doe, en daarna ga ik gwn als ze me wille tegenhouden kan ik zeggen dat ik 18 ben

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Of pak 2 emmers van 10L en vul ze desnoods en doe een bezem door de ringen om te deadliften/bicep curls etc. Wees inventief.
              Ik heb dit 1x gedaan bij mn ma om te MP'en (bezemsteel afgezaagd en aan de zijkanten boodschappentassen met bakstenen) en ik kan je vertellen dat dit verschrikkelijk KUT gaat!! Dat hele ding zwabbert heen en weer en je kan VEEL minder gewicht trekken
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ben ook 17. Mijn ouders voelden er ook niet zoveel maar ik ging gewoon sporten, of ze het er nou mee eens waren of niet. Ben over het algemeen goed gebekt dus heb m'n pa toen ook is goed laten weten hoe ik er over dacht. Hij is zelf behoorlijk wat te zwaar en z'n conditie lijkt nergens op. Ik heb hem dus gezegt dat dat ook met mij kon gebeuren als ik niet ging trainen. Natuurlijk niet helemaal terecht en brutaal maar ergens had ik toch wel een punt. Gelukkig hebben ze er al wat meer begrip voor gekregen maar eigenlijk snappen ze er nog steeds geen f*ck van en als ze zeuren jammer dan. M'n ma kan het niet helemaal begrijpen en het eten vind ze nog het ergste van allemaal. Tsja, ik kan niet begrijpen dat je aan 1500kcal genoeg hebt.

Oh, dit klinkt misschien wat negatief maar zijn gewoon wat tegengestelde gedachten, voor de rest kunnen we het best met elkaar vinden hoor.

Om een lang verhaal kort te maken, probeer gewoon om er is een keer voor te gaan zitten samen met je ouders. Je hoeft niet overal precies hetzelfde over te denken maar het scheelt al als je je verhaaltje kan doen. Verder vind ik, maar daar bemoei ik me verder niet mee want wil het niet nog lastiger voor je maken, maar als je 17 jaar bent mag je best wel is je bek open trekken en wat terug zeggen. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat je gelijk ruzie moet gaan maken, maar je mag best wel is zeggen hoe je erover denkt. Je kan dan nog best wel is hebben dat ze met het zwakke excuus komen dat je brutaal bent ofzo, maar als je volhoud wil dat nog best wel is helpen. Je bent geen kind van 12 meer toch? Laat gewoon zien dat je jezelf wel red en dat ze je niet zo op je kop moeten zitten.
                Last edited by jordy; 28-06-2009, 13:09.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                  Ik heb dit 1x gedaan bij mn ma om te MP'en (bezemsteel afgezaagd en aan de zijkanten boodschappentassen met bakstenen) en ik kan je vertellen dat dit verschrikkelijk KUT gaat!! Dat hele ding zwabbert heen en weer en je kan VEEL minder gewicht trekken
                  Vrij logisch, je moet dan namelijk harder werken om het in balans te houden dan om het te tillen. Ideale oplossing is het dus niet idd, maar goed je moet toch wat.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Na mn post ff de pagina's doorgelezen: wat een koppige saboteurs! :s Ik heb ook saboteurs in mn leven gehad (ex schoonouders etc), maar dit slaat echt alles! Dat ze niet eens naar hun eigen zoon luisteren is gewoon brutaal!

Ik zou aankaarten dat je als hun zoon gehoord wilt worden en dat je met ze wilt praten. Een normale gezonde conversatie zonder verwijten of gezeik aan hun kop (en aan jouw kop natuurlijk). Als ze DAT niet eens willen zou ik ze een ultimatum stellen, want zo een sfeer kan nooit goed voor je ontwikkeling zijn.

Als je dan hun tijd hebt, zorg dan dat je wat kleine stukjes vindt die aantonen dat tienerbb JUIST gezond en goed is en dat je begeleiding nodig hebt. Die begeleiding heb je niet thuis, dus een sportschool is een betere keus. Thuis ga je jezelf verneuken. Mag je dan ook niet thuistrainen? Zeg dan dat je het toch wel gaat doen als ze niet in je kamer zijn of als ze weg zijn (zij zijn kinderachtig als ouders, dan mag jij dat zeker zijn als kind ) met het risico dat je jezelf verneukt. "Willen jullie soms dat ik mezelf verkloot een een hernia aantrain?" Lekker psychologisch te werk gaan en HEEL rustig en vooral rationeel blijven, zonder stemverheffing
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ja kzal het nog eens gaan proberen sker Eigelijk toch best raar. Ik maak een topic om te weten hoe je thuis het beste kunt trainen en nu draait het naar problemen met ouders

Maarja zolang ik daarmee naar een sportschool kan vind ik het goed

Comment

Tjah als ze zich zo gedragen dan loopt et hierop uit.
                        ik vind et uitermate kinderachtig, mischien is je pa gewoon bang dat je na een jaartje 2x zo sterk bent als hem
                        Pumping Iron.

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
                          Tjah als ze zich zo gedragen dan loopt et hierop uit.
                          ik vind et uitermate kinderachtig, mischien is je pa gewoon bang dat je na een jaartje 2x zo sterk bent als hem

haha, ja dat ben ik nu al dus dat is geen reden

Comment

kerel je bent 17 dan mag je toch zelf bepalen wat je doet tenminste bij mij vrij normaal kijk als je zegt dat je aan de anabolen gaat dan kan ik nog begrijpen dat je ouders het niet goed vinden. maar je mag toch wel gewoon fitnesse. ik zou ook gewoon spullen op internet bestellen en gewoon aan de slag gaan. kunnen ze moeilijk tegen houden als je het al in huis hebt. als je het gewoon van je eigen geld koopt is het toch geen probleem. nou iig succes met trainen.

Comment

Originally posted by beunhaas View Post
                              kerel je bent 17 dan mag je toch zelf bepalen wat je doet tenminste bij mij vrij normaal kijk als je zegt dat je aan de anabolen gaat dan kan ik nog begrijpen dat je ouders het niet goed vinden. maar je mag toch wel gewoon fitnesse. ik zou ook gewoon spullen op internet bestellen en gewoon aan de slag gaan. kunnen ze moeilijk tegen houden als je het al in huis hebt. als je het gewoon van je eigen geld koopt is het toch geen probleem. nou iig succes met trainen.

jazeker je hebt ook gelijk, maar hier in dit huis zijn nog andere dingen. Die ga ik niet aan de klok bij andere hangen, maar het komt erop neer dat ik vrij weinig mag

Comment

ik ben ook 17
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X