Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En wat denken ze dan daaraan slecht voor je is?
    Is het onzekerheid van je ouders, of koppigheid? Want bewijzen dat het een goede sport kán zijn, is prima te doen. Speciale dingen heb je er niet voor nodig. Hooguit wat aparte voeding, maar dat zou je ook zelf kunnen halen (bv halve kg kwark kost nog geen euro). Maar als je ouders gewoon vreselijk koppig zijn, of als jij zelf liever thuis bezig gaat, is het anders

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
      Ja ik las vandaag dat in die pakken best wat eiwitten zitten.

Mijn ouders zijn er denk ik op tegen dat ze denken dat het niet goed voor me is enzo
      Beter gewoon een bak kwark eten, daar zit meer eiwit in.
      Zou het stukje over tienerbodybuilding eens laten lezen, misschien dat ze bijdraaien.
      " Failure is not an option "

Comment

van die voeding ga ik zeker proberen.

Ja het is koppigheid Liever ga ik ook naar de sportschool. Als ik zie hoe ze daar uitkomen is dat wel iets voor mij, maar als ik niet daarheen kan en het kan thuis evengoed dat doe ik het fijn thuis snap je.

Maar ik hoorde van een vriend dat je thuis nooit aan de eigenschappen van een sportschool kunt voldoen, dat je er dan gwn te weinig kunt doen.

Comment

Originally posted by Flexer View Post
          Beter gewoon een bak kwark eten, daar zit meer eiwit in.
          Zou het stukje over tienerbodybuilding eens laten lezen, misschien dat ze bijdraaien.

hoe heten die bakjes kwark eigelijk?

Comment

hoe heten die bakjes kwark eigelijk?
            Magere Kwark. Heb je in de koelkast afdeling staan bij de andere zuivel produkten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Magere Kwark. Heb je in de koelkast afdeling staan bij de andere zuivel produkten.

Okee, en daar dan 2/3 ofzo per dag van ?

Comment

Okee, en daar dan 2/3 ofzo per dag van ?
                Lees Zomer Sticky het topic. Daarin vind je hoe je een eetschema moet opstellen. In jouw geval bereken wat je onderhoud is en ga er 200kcal boven zitten omdat je nog in de groei bent en zo.

Kijk dan wat je eet en zoek op google naar Voedingstabel. In excell zet je dan alles wat je nu elke dag eet qua ontbijt en avond eten wat je ouders je geven. Dan weet je hoeveel kcal en voedingsstoffen dat zijn.

Vul het verschil op door te vragen voor wat meer of anders eet kwark en noten om het verschil zelf op te vullen.

Comment

Kan je ze niet overtuigen door te zeggen dat je er cardio training gaat doen (fietsen, hardlopen etc) misschien dat ze dat wel goed voor je vinden ? Kan jij ondertussen gewoon met de gewichten aan de gang.
                  " Failure is not an option "

Comment

Oh dan ga ik dat eens doen.

Ja ik had al gezegd dat ik er wilde gaan trainen om fit te blijven. Toen kwamen ze met de smoes jij hoeft niet fit te zijn want je bent niet dik enzo wat allemaal. In dat laatste hebben ze wel gelijk maar dan nog

Comment

Drugs gebruikers en anorexia/bolemia patienten zijn vaak ook niet van die dikke mensen. Om te zeggen dat ze gezond zijn... :P

Comment

haha nee dat is ook weer zo. Nee maar ik heb wel een goede conditie dat had ik laatst laten nagaan, maar ik wil gwn wat breder figuur krijgen. Dat lange smalle is niks voor mij :P

Comment

maar ik moet zeggen aan deze site heb ik veel meer, ik had eerst gekeken bij fitness-island.com maar daar vond je niet zo gek veel

Comment

Op die site geloven ze in heleboel mythes en geruchten...waaronder het trainen van middenkant borst

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Op die site geloven ze in heleboel mythes en geruchten...waaronder het trainen van middenkant borst

Ja daarvoor de helft geloofde ik ook al niet, mare je schreef bij dat somer.. dat je je onderhoud moet berekenen van die kcal. Is dat dan precies in een tabel zetten wat je normaal eet per dag? Aan kcal eiwit enzo? En mag je hierbij dan niks sporten om dit te meten?

Comment

Mijn ouders zijn er denk ik op tegen dat ze denken dat het niet goed voor me is enzo
                                Op je luie reet zitten, tv kijken zak chips d'r bij en verder geen flikker uitvoeren. Dat is wel goed voor je zeker. Dat is namelijk wel wat er veel van jou leeftijd doen. Je ouders zouden blij moeten zijn dat je aan jezelf wil werken. In plaats daarvan kan je ook op straat lopen rotten of in de kroeg gaan zitten zuipen. Ok, ik overdrijf natuurlijk wel nu, maar laat m'n punt duidelijk zijn. Toch alleen maar beter als jij fit wil blijven enzo.

Ok, het kan zijn dat ze bang zijn dat je jezelf gaat forceren ofzo dat ken ik wel. Dat je aan de zware ijzers gaat en lelijke blessures ofzo. Maar daarom kun je juist nog beter naar de sportschool als dat je thuis wat aan loopt te 'kloten' omdat je mits het een goede sportschool is professionele begeleiding kunt krijgen, zodat je de oefeningen goed uitvoert en toch de gewenste resultaten kunt bereiken.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X