Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuis trainen

Hoe kun je het beste groeien als je alleen maar thuis kunt trainen en geen potten of shakes kunt kopen?

ligt eraan wil je de binnenkant van de borst pakken?

Comment

Shakes zijn aanvulling, heb je als beginner niet nodig. Goede voeding is belangrijker.
      Thuis trainen als beginner zou ik niet doen. Kan dat je jezelf veel dingen verkeerd aanleert, is groot. Zie een sportschool als een investering.

Comment

Originally posted by little View Post
        ligt eraan wil je de binnenkant van de borst pakken?
        Ja ook, maar ook armspieren en buikspieren.
        Sportschool kan ik niet heen, is te ver en mn ouders zijn er tegen

Comment

Investeer in een Press Rack, 2,20m Barbel, Een bankje, lading gewichten.
          Je kan dan zo'n beetje alle oefeningen doen. helisports.nl

Comment

ja dat is net allemaal het probleem, ik kan niet naar sportschool of apparaten enzo kopen omdat mijn ouders ertegen zijn. Als ik apparaten mocht kopen ging ik ook naar de sportschool, mar dat mag nie.

ik weet niet of je met normale oefeningen zoveel verbetering kunt zien

Comment

Ik zou zeggen dat je ouders niet zo moeten zeiken. Mag je ook niet op een andere sport dan? Wat een bullshit :S

Comment

Ja dat heb ik ze ook al verteld

nej overal zijn ze tegen enja ik wil er dan toch aan werken, maar als dat niet gaat dat houdt het op

Comment

Je kan alleen maar bodyweight oefeningen doen.

Plank Holds voor de core spiere
                  Optrekken voor de rug spieren
                  Squat en Lunge voor de benen
                  Opdrukken voor borst
                  opdrukken met handen bij elkaar voor meer tricep
                  Voeten op verhoging, liefst tegen een muur, en dan opdrukken voor meer schouders en triceps

Pak desnoods wat kratten bier, frisdrank of iets om vast te houden tijdens been oefeningen. Of pak 2 emmers van 10L en vul ze desnoods en doe een bezem door de ringen om te deadliften/bicep curls etc. Wees inventief.

En dan geld sparen om sport abbonement of spullen te kopen. Je ouders hebben geen zeggenschap over jouw lichaam en wat je met eigen geld doet.

Comment

ah kijk hier kan ik wat mee, thanks

Comment

en hoe zit het dan met de voeding? Zijn twee van die vifit pakken genoeg per dag? of is dit te weinig?

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
                        en hoe zit het dan met de voeding? Zijn twee van die vifit pakken genoeg per dag? of is dit te weinig?

Wat? Vifit pakken? What the heck? Waarvoor zou je überhaupt Vifit nemen en waarom dan twee pakken per dag?

En de rest van je voeding?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wáárom zijn je ouders erop tegen?
                          http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ybuilding.html

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
                            Eet wat je ouders je geven. Kijk hoeveel Kcal, koolhydraten, eiwitten en onverzadigde vetten dat zijn. Vul dan de eiwitten en vetten aan door wat meer vlees/kwark te eten en ongezoute nootjes.

Comment

Ja ik las vandaag dat in die pakken best wat eiwitten zitten.

Mijn ouders zijn er denk ik op tegen dat ze denken dat het niet goed voor me is enzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X