LB groeit snellurrrrrrrr

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• LB groeit snellurrrrrrrr

Verbaas me beetje over hoe progressie verloopt afgelopen 1-2 maanden. Benen liepen natuurlijk achter omdat ik nog niet zo lang squat maandje of 3 nu, DL al iets langer maar ook eigenlijk pas begin dit jaar. Maja dan houd het wel op voor wat ik voor LB doe lol

Op het moment is mijn LB dag, danwel squat, danwel DL en that's it. Ik squat elke week en DL om de week, dus kom dan soms op 2 "LB" dagen per week uit.

Voorbeeld week 1;

Ma; Frontsquat opbouwen naar single 5-3-1 style zoals in me log
    Do; Speed FSQ's @ 45% 1RM voor 10 triples of doubles en High Boxsquat 5RM opbouwen

Voorbeeld week 2;

Di; FSQ voor 5 triples of doubles
    Vr; Deadlift voor 8-10 singles

That's it, meer gebeurd der niet, soms kuiten als ik echt niks anders te doen heb (die lopen ook neit voor maar haat kuiten trainen echt zo erg dat ik accepteer dat ze achterlopen lol). Train dus ook niet eens voor massa op benen

Nu de vraag

Ik heb op dit moment groeistriemen op glutes, de overgang van hamstring naar glutes en net iets naar beneden bij me hip flexors waar je middelste (?) quad zich aan je heup hecht. Soms ook bij hamstring naar knie. Lijkt wel of ik in het weekend door SM bitch behandeld wordt

Nou gaat UB natuurlijk niet snel genoeg, duh bij wie wel, maar heb een beetje het idee dat op het moment me UB niet/amper groeit en dat alles naar me benen gaat, zou dit tijdelijk zijn tot ze bijgetrokken zijn naar de mening van me lichaam of wat Vind benen trainen noodzaak simpel zat, maar het moet wel leuk blijven want train toch voornamelijk voor UB

Zeg nergens dat me benen huge zijn, in tegendeel het kan altijd groter, maar vind wel dat als dit zich nog 2 maanden doorzet me benen in verhouding met rest van me lichaam wel te groot worden en wil niet dat het me groei van UB gaat belemmeren. NOT TO MENTION mijn fucking squatass! Vooral binnenkant dijbenen groeit als de malle (heb ook altijd tyfus spierpijn daar van FSQ's dus klopt wel), ik had altijd met lopen wel maar nu is helemaal vervelend want schuurt met warme weer zo langs elkaar

Qua voeding gain ik op het moment ook een beetje vet dus ik zit duidelijk boven behoefte. Ben benieuwd, even voor duidelijkheid dit is geen topic waar ik verwacht dat mensen zeggen, stop met benen trainen Maar meer of dit uit verhouding gaat lopen als ik zo doorga
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Join the club, want mijn LB gaat ook veel harder dan UB. Ik denk dat je LB zo hard knalt omdat je LB nog niet echt ontwikkeld is. Als je langer doorgaat denk ik dat de verhoudingen wat beter gaan kloppen en misschien (waarschijnlijk) je LB wat voor gaat lopen. Denk niet dat het belachelijke verhoudingen worden.

Of je LB reageert gewoon VEEL beter op lage reps/deze trainingsmethode dan UB. Zie je wel vaker, maar dan dat LB beter reageert op wat hogere reps. Wat is de omvang van je benen nou? en hoe lang ben je?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

God geen idee hoe groot me benen zijn, zal me ook verder worst wezen eigenlijk

Weet me armomtrek niet eens houd me daar niet zo mee bezig, alleen als ik in spiegel kijk denk ik hmmm me benen worden wel snel groot maar de rest niet echt

Terwijl ik niet eens moeite doe om massa te kweken op benen, die 5 reps is ook pas sinds heel kort daarvoor deed ik eigenlijk alleen maar singles lol

Lengte 173-175 ofzo

Ding is alleen als volgende 2 maanden nog zo hard blijft groeien dan ga ik wel maatregelen nemen want ben eigenlijk door me laatste paar spijkerbroeken heen en ben al arme student dus moet niet te gek worden
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wees blij man. Mijn benen gaan ook het hardst. Spijkerbroeken is dan idd wel een probleem, maar goed als jij schijt hebt aan mode kan je voor 20 euro al spijkerbroeken halen als je wil bij bijv. neckerman ofzo of c&a weet ik veel.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb ook de beste genen voor mijn quads. It happens. Als je het echt vervelend vindt, gooi gewoon de frequentie van je LB trainen omlaag.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

De eerste maanden dat ik trainde deed ik alleen leg curl, leg extention, leg press...
            Totdat ik maanden later begon te squaten, had echt het idee dat ik mn benen per training zag groeien. Ging ongeveer twee maanden zo door. Daarna is het weer afgevlakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X