Vraag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anouk22 View Post
    Inderdaad! Had er trouwens laatst nog een gesprek over met een gozertje die dus militair is .Hij is zelf best slank en hij vertelde dan ook dat bijna iedereen in zijn eenheid en andere ook (of hoe je het ook noemt )zo is.

Ik vraag me wel af of je wat hebt aan HIIT ,aangezien dat maar 15-20 minuten duurt.Vraag eens wat ze het meest in de opleiding doen en probeer daar zoveel mogelijk op te trainen.

Volgens mij moet je ook zwemmen ?

Wel grappig dat je in de Polder woont,ik ook sinds 2 jaar.Ik moet altijd nog wel wennen aan die klote wind .
    Ik denk zelf wel dat het met me conditie goed zit ben ook bij commando dagen geweest.Daar zijden ze dat het slimmer is om te beginnen als luchtmobieler ook al haal je de commando dagen je begint dan pas.En het instromen is veel makkelijker.En ja opzich vind ik dat ik best een goede conditie heb ook al ben ik 86kg lichter word ik toch niet.En wil ik ook niet anders verlies ik meschien nog meer.Of ik ga maar is effe me voedingschema aanpassen ik drink nu ook al 2 weken geen shakes meer vanwege lactose allergie meschien.Dus volgende week heb ik me geld weer dan effe isolaat kopen.Maar ik zat ook te denken aan creatine is dat wel handig?? als ik binnekort begin met opleiding>

Comment

Lichter word je wel hoor, tenzij je inderdaad meer gaat eten. Maar denk dat je daar weinig aan gaat hebben, en betwijfel of die creatine je goed gaat doen. Denk dat beta alanine meer wat is voor jou.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ligt nou aan mij of slaan je ideeen nou echt compleet de plank mis, tis geen aanval maar meer een observatie

al ben ik 86kg lichter word ik toch niet
        Je zegt dat je 13+% hebt dan sta je nog lang niet droog en kan er echt nog wel wat vanaf

En wil ik ook niet anders verlies ik meschien nog meer.Of ik ga maar is effe me voedingschema aanpassen
        Lijkt me dat als je dat had gedaan toen je je aan het verkloten was je misschien beter uitgekomen was

ik drink nu ook al 2 weken geen shakes meer vanwege lactose allergie meschien
        Over algemeen kunnen mensen die lactose intolerant zijn wel whey nemen dus dit lijkt me ook sterk

Maar ik zat ook te denken aan creatine is dat wel handig?
        Creatine doet niks voor jou doel, heb je wel een idee wat het doet?, Zie gen's advies. Hoor zelf ook van mensen die in begin van hun training beta-alanine nemen

ja heb er nu al zin in dit weekend effe volop zuipe omdat ik door keuring heen ben en maandag met Hiit beginnen
        Gefelliciteerd, maar volop zuipen als je een slechte cut achter de rug hebt net voor een nieuw trainignsregime, ik weet het niet man maar lijkt me niet echt de beste oplossing

dus dit is beter?? 60 sec 12km per uur dan ongeveer 20 km per uur 30 sec en dat doe je dan 15 x?? en steeds meer?
        KM's hebben zoals vermeld niks te maken met intensiteit

ja maar met hardlopen heb ik het over 12 tot 14 km per uur en me kracht moet ik ook houden want over 5 jaar stroom ik door naar de dkdb
        Dat gaat ook echt me pet te boven

Zou even opnieuw gaan bekijken waar je nou mee bezig bent en hoe dit gaat helpen je doelstellingen te behalen, want lijkt me niet dat je nu optimaal bezig bent. Maargoed alle suc6 met je training
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X