trainingsmeet 15 augustus Dordt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daarom is de deadlift dus wel degelijk een benenoefening.

(Zie de laatste rep van die gozer in dat fimlpje van Falstyr)
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Het is een hamstring/rug oefening. Als je de deadlift goed doet zul je ook je rug enorm veel werk voelen leveren.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Het is een hamstring/rug oefening. Als je de deadlift goed doet zul je ook je rug enorm veel werk voelen leveren.
        Dat weet ik, maar het was meer als grapje bedoeld. Verder kun je door de uitvoering wel meer nadruk leggen op de hamstrings of onderrug, althans voor het gevoel.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• ben nu net thuis vant werken. kindá gebroken lekker mijn bed in tot morge

Comment

• Nog even Gladiator afkijken. blijf het een geweldige film vinden

Comment

• tot morgen

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• Hopelijk raak ik niet verdwaald op me fietsje. Is lang geleden dat ik bij die sportschool ben geweest :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Hopelijk raak ik niet verdwaald op me fietsje. Is lang geleden dat ik bij die sportschool ben geweest :P
                  Is niet zo moeilijk te vinden.
                  Veel plezier in ieder geval.

Comment

• Ok, mijn ontbijt zit er in, nog ff een beetje relaxen en dan aan de gang! tot zo!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Tot laters

Heb even een simpele kaart getekend en me percentages voor de deadlift berekend
                      Over een uurtje nog tweede shake met havermout weg werken en dan komt ik er an

Vanacht beetje last van me maag. Hoop niet dat ik er straks las van ga hebben :O

Ff rustig wakker worden nog met
                      http://www.youtube.com/watch?v=naAbTq2TbrY

Comment

• Ik ben als eerste thuis. Had de route even op papiertje nagetekend zodat ik wist hoe te fietsen. Onderweg besloot ik toch anders te gaan en was sneller op bestemming dan verwacht. Rond 10:30 en Possel stond me al op te wachten. Binnen zaten Dynobet en Moscomau. De meeste waren er dus vroeger dan verwacht. Pinada was er ook voor 11:00 en DSO die zagen we voorbij rijden en belde me op om te vragen waar het was

Zoals gezegd hadden we geen vast plan, maar begonnen toch met de deadlift.Veel gewissel met schijven qua gewicht. Possel, Mosc en Dynobet hadden wat instructies nodig voor betere uitvoering. Om de 1 of andere reden ging het bij Mark en mij ook niet bepaald lekker. Alles voelde zwaarder aan dan normaal en techniek was ook niet 100%. Ik had idee meer met me rug te trekken dan met benen assistentie. DSO deed uiteindelijk 140kg en had moeite met 160. Ik deed 3x152,5kg wat een volume PR is gevolgd met 1x 165kg. Het voelde allemaal zwaar aan dus hielden we het allemaal snel voor gezien.

Vandaar ging iedereen zo'n beetje zijn eigen ding doen. Linda en Mark deden nog wat rug eer Linda weer ging deadliften. Mark ging samen met Moscomau en Possel wat beach boy training doen voor de spiegels terwijl Dynobet en ik diagonaal Leg Press deden opbouwend tot 330-350kg.

Ik wilde super set met progressief laden doen op de Leg Extention/Leg Curl, maar omdat die dingen zo geweldig in te stellen waren sloegen we die over. Vanaf dat moment beetje doelloos wat random oefeningen gedaan voor de rug. Seated Cable Row e.d. Ik improviseerde ook de Pull Through en dat vonden een aantal grappig om te zien vanwege de beweging die je maakt :P

Op het eind met zijn allen nog wat Bench Press gedaan terwijl Possel al aan het douchen was. Nog even na gepraat aan de bar en op naar huis. Overall weer best gezellig. Maar persoonlijk heb ik toch liever een wat beter uitgewerkt idee qua oefeningen die gedaan gaan worden anders loop je maar wat rond :S

The End... :P

Ik ga nu 7-10 dagen volledig rust in lassen en geen gewicht aan raken.
                        Last edited by Falstyr; 15-08-2009, 12:55.

Comment

• hebben jullie snel gedaan, was leuk en daar gaat het ook om

foto's ?
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

• Snel was 2 uur "training" en nog wat zwak gelul naderhand. De meesten wilden weer snel naar huis om nog van het weer te genieten en hun ding te doen.

Foto's zijn er nauwelijks tot niet gemaakt als ik het goed begreep. Moet je bij Pinada voor zijn.

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                              hebben jullie snel gedaan, was leuk en daar gaat het ook om

foto's ?
                              Hm, nou ik weet het zonet nog niet. Zou ook graag de meningen van de anderen horen want zoals falstyr het verteld voelt het een beetje koud, saai en verveeld aan.
                              Ik bedoel dat het trainingsschema vrij ongeorganiseerd was, het lijkt erop of er maar wat gedaan werd en ook dacht ik dat er na de sessie wel even naar de binnenstad gegaan zou worden om daar wat te nuttigen en om een gezellige chat te hebben.
                              Maar niets van dat al volgens fal's verhaal.
                              Nee, volgens mij kan een meet veel en veel beter.

Comment

• Ik ben moe dus geen zin om lang uitgebreid verhaal zoals gewoon te schrijven. En ja training was nogal onsamenhangend. Kleine groepjes die deden waar ze zin in hadden basically.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X