trainingsmeet 15 augustus Dordt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zeker mee eens dat het een onsamenhangend geheel was. Had van tevoren al er op gerekend dat dit niet als 'echte' training zou gaan gelden gezien de grootte van de groep. Ik ken mezelf en ik ben slecht in wachten op anderen voor ik weer een set kan gaan doen dus dan ga ik lekker zelf rondhobbelen .

En ik vond het ook helemaal niet erg, heb een gezellige training gehad, leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien en uiteindelijk ga ik morgen denk ik toch nog dikke spierpijn in mijn benen en rug hebben .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Feuteus
      Attached Files
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• En meer feuteus.
        Attached Files
        Last edited by Pinada; 27-04-2010, 14:07.

Comment

• En mijn laatste feuteus.
          Attached Files

Comment

• De mannen (en vrouw natuurlijk) aan het buffelen. 'T is dat ik het zo'n gekloot vind qua afstand, maar ik wil er zeker nog wel een keer bij zijn op een meet.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Ik zie er altijd weer zo foto geniek uit :O

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Ik zie er altijd weer zo foto geniek uit :O
                Je bent een beetje teveel in beeld denk ik.

Comment

• Kan er niks aan doen. Ben zo groot dat de camera me niet kan missen heh

Comment

• Leuke foto's Allemaal wel fotogeniek, als je bedenkt dat iedereen gewoon aan het trainen is.

Comment

• Originally posted by Pink View Post
                      Leuke foto's Allemaal wel fotogeniek, als je bedenkt dat iedereen gewoon aan het trainen is.
                      Volgende keer mee gaan dame!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• bikkels in actie !

Leuk om ff terug te zien.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• Foto's is ook iets waar we wat aan moeten doen. Vaak word het redelijk vergeten en krijg je vlug wat actie shots op het eind. Idee om 1 te bombarderen tot camera man/vrouw voortaan? Soort BoB die niet mag trainen

Comment

• Als jij je aanbied.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• neem volgende keer ook wel me camera mee. dan maak je al gauw wat meer kiekjes =)

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Volgende keer mee gaan dame!
                                hahahaha klinkt echt leuk, alleen zijn jullie allemaal ongeveer 8 keer zo ver en groot als ik. Techniek kan iedereen me natuurlijk nog wel genoeg dingetjes van leren

Originally posted by Falstyr View Post
                                Foto's is ook iets waar we wat aan moeten doen. Vaak word het redelijk vergeten en krijg je vlug wat actie shots op het eind. Idee om 1 te bombarderen tot camera man/vrouw voortaan? Soort BoB die niet mag trainen
                                Kijk daar zou ik dan handig voor zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X