Standaard Creatine monohydraat en CEE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Standaard Creatine monohydraat en CEE

Goedenavond,

Na een tijdje ge-experimenteerd te hebben met een paar supplementen (Crack, diverse shakes, No xplode ft Cellmass) blijkt achteraf dat ik qua spiergroei toch goed reageerde op gewoon Creatine monohydraat van --> De TUINEN.
    Alhoewel dit het allereerste product is dat ik geprobeerd had en dus in de beginfase zat waarin je spieren extra hard groeien, betwijfel ik nu of dit inderdaad mogelijk zou kunnen zijn het gebruik van die creatine.

Aangezien De tuinen mindere merken aan supplementen verkoopt zou het kunnen dat die spiergroei misschien toch niet van de creatine zou komen...

Nu ik wat rondgelezen heb op diverse forums en heb gezien dat CEE eigenlijk gewoon beter opneembare monohydraat is zou ik graag jullie mening hierover willen weten.

Brand los!

Tis geldverspililng

CMH is all you need
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

uhu met whey neem ik aan...?

Nou dan ben ik nu waar ik moet zijn maar heb je enig advies over welk merk ik het beste kan halen?

Zit te denken aan Creapure van www.powersupplements.nl
      Ik heb daar ook die Whey van.

Volgens diverse forums een zeerrr goede prijs/kwaliteit verhouding.

als je toevallig een goede kwaliteit monohydraat weet, zou ik het graag van je horen!

Comment

Gewone monohydraat is voor de meesten even goed of zelfs nog beter dan die veresterde vormen.
        Voor een optimale opname en dus effect neem je creatine in op een nuchtere maag met met vruchtensap of water met dextrose nooit mengen met melk of caffienehoudende dranken omdat dit tegenwerkt.
        Nor19 sucks

Comment

's ochtends op een nuchtere maag gaat dan nog wel lukken, maar voor de training niet.
          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
            's ochtends op een nuchtere maag gaat dan nog wel lukken, maar voor de training niet.
            1x per dag is dan ook voldoende.
            Nor19 sucks

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X