5 weken op vakantie...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5 weken op vakantie...

Dag leden,

ik ben al vanaf begın juli op vakantie, sinds die tijd heb ik wel wat spiermassa verloren. Alleen nu is mijn vraag kan het zo zijn dat ik ook qua kracht achteruit ben gegaan.

grtz

İglesi

Je verliest massa, dus kracht
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
      Dag leden,

ik ben al vanaf begın juli op vakantie, sinds die tijd heb ik wel wat spiermassa verloren. Alleen nu is mijn vraag kan het zo zijn dat ik ook qua kracht achteruit ben gegaan.

grtz

İglesi
      Je verliest inderdaad kracht..
      Het is zo nu en dan goed om eens je rust te pakken maar 5 weken op vakantie is wel heel lang!
      Wat ik zou doen is toch nog voldoende GOEDE voeding binnen te krijgen en toch 1 of 2 keer per week proberen te trainen.. Dus ergens aan optrekken, opdrukken etc etc..

Comment

Zeker verlies je kracht!!
        Ik merk het al na 2 weken vakantie.
        Idd beetje opdrukken, optrekken beperkt krachtverlies maar je gaat het zeker merken als je weer de gym instapt...
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Je zal zeker wat kracht verliezen, maar niet getreurd. Als je weer thuis bent weer goed gaan eten en trainen en dan ben je in no time weer op je oude niveau. Heb je zo weer terug, zeker als je nog jong bent, dus zou daar niet al te veel over in zitten.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Thankxx allemaal, ik ben 20 augustus weer terug dus, ik ga gelijk beginnen met fitnessen, me voeding hier is ook na de .... maar ik zie het wel

grtz

Comment

Ik had niet echt veel spiermassa te verliezen maar ik heb na 4 weken geen flikker uitvoeren ook gemerkt dat alles wat minder is geworden. Op je voeding letten helpt wel een beetje maar je kan niet alles tegenhouden. Gewoon genieten en lekker verder gaan als je terug komt. Zoals jordy zei, je zit zo weer op je oude niveau.

Comment

Je zult waarschijnlijk wat kracht verliezen, maar binnen twee weken zit je ongeveer wel weer op je oude niveau. Zou er niet van wakker gaan liggen in ieder geval.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X