Spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierpijn

ik ben 17 jaar weeg 67 kg en bn ong 1.70. ik heb een tijd me training laten verslappen en ben gister heel ijverig weer begonnen. resultaat is nu dat ik dan veel spierpijn krijg. is dat heel erg voor je spieren? en wat kan ik doen om me spierpijn te voorkomen? en me laatste vraagie als ik dan eenmaal spierpijn heb wat is het beste om er tegen te doen, moet je dan iets eten ofzo? alvast bedank

Originally posted by punisher View Post
    ik ben 17 jaar weeg 67 kg en bn ong 1.70. ik heb een tijd me training laten verslappen en ben gister heel ijverig weer begonnen. resultaat is nu dat ik dan veel spierpijn krijg. is dat heel erg voor je spieren? en wat kan ik doen om me spierpijn te voorkomen? en me laatste vraagie als ik dan eenmaal spierpijn heb wat is het beste om er tegen te doen, moet je dan iets eten ofzo? alvast bedank
    Nou beter was geweest als je een tijdje niet heb getraind dat je weer rustig begint en niet meteen voluit gaat..
    Spierpijn wat je hebt opgelopen is in feite een beschadiging aan je spieren (kleine scheurtjes).
    Dit is niet zo heel erg want dat hebben er meer..
    Je moet voldoende eiwitten eten zodat je spieren hierdoor weer snel kunnen herstellen zodat je minder spierweefsel afbreekt...

Comment

ah oke en wat heeft bijv veel eiwitten?

Comment

ah oke en wat heeft bijv veel eiwitten?
        Je kunt eiwitten uit shakes nemen bv voor na de training.. dit zijn whey eiwitten (snel opneembare)
        In kwark zitten veel eiwitten (magere)
        in tonijn ook..

Comment

De eerste keer weer trainen na maanden niets te doen brengt meestal wel spierpijn met zich mee, meer dan anders. Natuurlijk zijn die eerste weken/maanden altijd gevaarlijk om teveel te doen, wat kan leiden tot blessures. Een goed schema om weer mee te beginnen is het full body schema uit de stickies.
          Verder heb ik de indruk dat je nog niet genoeg weet over voeding. Dus: stickies over dagelijkse voeding lezen.
          @ ketIF

Comment

Spierpijn is wel erg voor je spieren...in het ergste geval herstellen je spieren, en al het goed is gaan ze dan groeien

Zonder gekheid....zomersticky lezen!!
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

zie signature..

spierpijn is niet erg. maar heb je geluk dat je alleen nog spierpijn hebt. en niet iets hebt uitgescheurd.

Comment

bedankt mensen voor de info, ga zkr die stickies lezen heb idd niet veel verstand van de voeding en het trainen ook niet egt :P

Comment

bedankt mensen voor de info, ga zkr die stickies lezen heb idd niet veel verstand van de voeding en het trainen ook niet egt :P
                  Was me nog niet opgevallen..
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                    Was me nog niet opgevallen..
                    ga jij ze dan ook maar lezen belg
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                      ga jij ze dan ook maar lezen belg
                      Excuseer?
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik wantrouw mijn training juist als ik de volgende dag geen spierpijn heb hahah

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                          Excuseer?
                          das een geintje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X