Technogym bankje te koop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Technogym bankje te koop

Technogym bankje te koop.

Ik heb vandaag dumbells gekocht en een bankje. Ik kon ze niet apart kopen en het bankje heb ik niet nodig, dus vandaar in de verkoop.

Kan geen decline, wel verstelbaar toch 90 graden. Geen ernstige schade...

(tevens even met gepaste trots mijn nieuwe aanwinst bekend maken)
    Attached Files
    Last edited by Mohr; 16-08-2009, 19:27.
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

super klein plaatjebro.

maar wel flinke collectie dumbbels. lijken de oude uit onze gym wel

Comment

Jezus, zie dat bankje nog geneens, kun je geen betere foto plaatsen???

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        super klein plaatjebro.

maar wel flinke collectie dumbbels. lijken de oude uit onze gym wel
        zijn de oude technoygym dumbbells, heb er ook weleens mee getrained
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          zijn de oude technoygym dumbbells, heb er ook weleens mee getrained
          Hm, ik train ook met technogym dummbells, maar is het verschil tussen de oude en de nieuwe dan?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Hm, ik train ook met technogym dummbells, maar is het verschil tussen de oude en de nieuwe dan?
            Kwalitatief denk niet echt, alleen qua uiterlijk, oude zijn wit zoals deze, bij onze gym zijn ze zwart met klein beetje beige volgens mij, dat is de nieuwere lijn, zullen nog wel nieuwere zijn, maar goed lekker boeiend.
            Groeten

Comment

Godsamme!!! Wat een offtopic gel*l allemaal

Ik zal kijken of ik morgen zelf een foto kan maken en die plaatsen.
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                Godsamme!!! Wat een offtopic gel*l allemaal

Ik zal kijken of ik morgen zelf een foto kan maken en die plaatsen.
                Plaats dan een duidelijke pic man of stuur een paar vergrootglazen.

Comment

Als ik jou was zou ik sowieso op andere plekken adverteren, op DBB hebben ze een speciaal subforum hiervoor.
                  Ik neem aan dat je hem al op marktplaats hebt gezet o.i.d. want eerlijk gezegd geloof ik niet dat veel mensen hier zitten om spullen te kopen.
                  Groeten

Comment

Kwalitatief denk niet echt, alleen qua uiterlijk, oude zijn wit zoals deze, bij onze gym zijn ze zwart met klein beetje beige volgens mij, dat is de nieuwere lijn, zullen nog wel nieuwere zijn, maar goed lekker boeiend.
                    yeah i know. nieuwe lijn is wel gaar.. alle dumbels van 1-10 kilo zijn zelfde size.. en de zijn compleet zwart en ook de kilo aanduiding is zwart (ligt er wel bovenop maartoch) vrij onleesbaar. alles is plastic zelfs het dumbell rek. zal me benieuwen hoelang die het uithoud.

Comment

yeah i know. nieuwe lijn is wel gaar.. alle dumbels van 1-10 kilo zijn zelfde size.. en de zijn compleet zwart en ook de kilo aanduiding is zwart (ligt er wel bovenop maartoch) vrij onleesbaar. alles is plastic zelfs het dumbell rek. zal me benieuwen hoelang die het uithoud.
                      bij ons is het ook zo vaag, wij hebben 4 tot 22 kg technogym dumbbells en dan 24,26,28 van hammerstrength die ik persoonlijk veel fijner vind en dan 30 en 32 weer van technogym :P
                      we blijven wel lekker ontopic zeg
                      Groeten

Comment

Bij health city hier hebben ze ook die dumbells,ik zelf vind ze waardeloos want aan beide kanten zitten ze met een bout vastgedraaid maar het probleem is nadat je ze een aantal x keer heb gebruikt gaan die schijven draaien omdat die bouten te los zitten.

Verder zie ik vaak mensen worstelen met de gewichtaanduiding die ze haast niet kunnen vinden.
                        I just want to do, what I like to do!
                        Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Bij deze wat grotere foto's (van het bankje, niet van de dumbells)
                          De laatste foto is van wat lichte slijtage aan de bekleding. Ook is er lichte slijtage aan het onderstel.

OT : de dumbells zijn inderdaad de oude lijn van technogym. `ik weet niet hoe de gewichtsaanduiding vroeger was, maar bij deze set met plakkertjes erop en dus duidelijk...
                          Attached Files

Comment

Prima bankje, ik vraag me eigenlijk af wat zoiets nog waard is?
                            Groeten

Comment

Prima bankje, ik vraag me eigenlijk af wat zoiets nog waard is?
                              Niet veel meer...
                              Denk dat mohr hem beter kan verloten onder mij en jou

Nee wat moet je er voor hebben dan?
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X